1. Concentrarea
Theill recomandă să te concentrezi pe ceea ce faci și să te miști repede. “Încearcă să faci un anumit lucru, fă tot posibilul să-l faci cel mai bine și asigură-te că știi foarte clar ce produs contruiești, cine sunt utilizatorii cărora le este dedicat produsul și care este valoarea pe care acesta le-o va aduce,” explică el. Este foarte important și să stabilești corect prețul și să stabilești de la început dacă produsul se încadrează în categoria „nice to have” sau „need to have”.
2. Viteza
Nu trebuie neapărat să muncești 70 de ore pe săptămână, explică Theill. Pentru el, viteza înseamnă ca fondatorii startup-ului să lanseze cât mai repede produsul și, în caz că nu are success, să încerce rapid altceva.
3. O atitudine rebelă
Fondatorii unui startup pot considera că afacerea lor este asemenea unei companii mari și că au o structură managerială bine definită. O atitudine rebelă, explică el, este însă ingredientul care va contribui foarte mult la extinderea startup-ului.