FacebookTwitterLinkedIn

RepsMate și-a propus să îmbunătățească calitatea conversațiilor dintre clienți și companii cu o soluție bazată pe inteligența artificială, care combină recunoașterea limbajului, deep learning, recunoașterea emoțiilor. În acest mod se obțin date agregate despre percepțiile clienților, pot fi adaptate scripturile conversațiilor, pot fi realizate programe de pregătire personalizate pentru operatori scurtând timpul de învățare și de răspuns conform așteptărilor clienților.

„RepsMate îmbunătățește calitatea vânzării prin descifrarea emoțiilor și a contextului conversațiilor. În practica actuală, calitatea conversațiilor este verificată prin ascultarea aleatorie a maximum 5% din totalul convorbirilor. Acum, noi oferim posibilitatea analizării tuturor convorbirilor, pe toate canalele voce, text, video, deși în această perioadă ne concentrăm pe partea de voce. Instrumentul propus de noi răspunde documentat la întrebarea “ce vor de fapt clienții” și ajută nu numai la vânzare ci oferă informații utile în ajustarea și proiectarea ofertelor și produselor”, spune Alin Roșca, fondator al RepsMate.

Soluția poate fi accesată atât în cloud, cu respectarea tuturor prevederilor GDPR, dar și on-premise.

În spatele soluției RepsMate există mai multe module, cum sunt cele de recunoaștere a vorbirii, de învățare, de eliminare a zgomotelor, de separare a vorbitorilor, de analiză a emoțiilor. Pentru fiecare modul echipa lucrează la creșterea performanței, ajungând la parametri înalți de acuratețe, de exemplu 97% în cazul proceselor de separare a vorbitorilor sau peste 92% pe segmentul de speech recognition.

Compania estimează venituri de până la 100.000 de Euro până la sfârșitul anului 2021 și o creștere a acestora de 5 ori până la de 10 ori mai mare în 2022, în funcție de data obținerii finanțării și finalizarea dezvoltării versiunii actuale pentru clienții deja interesați de platforma RepsMate.

RepsMate este o platformă inteligentă de conversație care sprijină companiile să descifreze vocea propriilor clienți prin măsurarea detaliată a datelor analitice ale conversațiilor, urmărind parametrii din spatele emoțiilor, obiecțiilor, intențiilor și multe altele. Startup-ul a fost înființat în anul 2020 de Alin Roșca, George Tarids și Mihai Guran. Echipa are acum 7 membri, 4 full time și 3 colaboratori. Compania a primit 50.000 de euro de la investitori ai asociației TechAngels Romania, în ianuarie 2021 și un împrumut convertibil de 65.000 de la business angels și Cleverage VC.