“Am construit Autopia ca o soluție IT de digitalizarea absolut necesară a tuturor proceselor interne din cadrul unui service auto. Soluția pe care noi o propunem service-urilor din România are în prim-plan optimizarea, organizarea și eficientizarea interacțiunii dintre șoferi și unitățile service. Acești piloni pe care punem accent, au ca principal rezultat creșterea gradului de satisfacție al consumatorului final, fidelizarea acestora și reducerea resursei umane necesare în efectuarea anumitor proceduri consumatoare de timp. Ne bucurăm că produsul nostru este îmbrățișat la cel mai înalt nivel”, spune Popa Daniel – CEO & Founder Autopia.
Lansat la începutul lunii aprilie al acestui an, aplicația Autopia oferă pieței auto de mentenanță din România un concept nou care are drept obiectiv transparentizarea și eficientizarea interacțiunii dintre șoferi și service-urile partenere platformei prin oferirea a două aplicații, una pentru șoferi (aplicație mobilă) și una pentru service-uri auto (aplicație web).
“Vedem în domeniul auto de mentenanță o piață care nu a îmbrățișat întru-totul tehnologia, iar digitalizarea în anul 2020 este evidentă și nu mai trebuie neglijată. Sunt extrem de multe optimizări pe care noi le-am dezvoltat și multe altele la care încă lucrăm împreună cu partenerii noștri. Cu toate că piața service-urilor auto este o piață matură și, la o primă vedere, destul de rigidă la schimbare, observăm o deschidere mare la implementarea conceptului Autopia. În prezent, lucrăm împreună cu partenerii de la Badsi să optimizăm softul astfel încât Autopia să satisfacă toate nevoile pe care le are un service auto mare, cât și un service de dimensiuni mai reduse”, a declarat Daniel Popa.
Site Autopia, sectiunea service-uri auto: https://autopia.ro/service-auto
După mai bine de o lună de la înrolarea în Autopia, Tinel Sindie, Director After Sales Badsi, susține că: “Compania noastră este un promotor al digitalizării și al implementării celor mai noi tehnologii în business-ul de mentenanță auto, atât pe zona de echipamente, cât și pe zona de software. Activăm pe piața auto românească de mai bine de 28 ani, timp în care am reușit sa ne creăm un renume ca urmare a serviciilor de calitate pe care le oferim clienților noștri. Prin colaborarea cu Autopia ne dorim să aducem valoare clienților care ne trec pragul și să-i ținem în permanență informați cu privire la stadiul reparației, costuri sau reținerea istoricului service într-un mod complet digital. Autopia ne ajută să optimizăm și să organizăm mai bine activitatea de zi cu zi. În viitorul apropiat, ne dorim să promovăm aplicația în rândul propriilor clienți în așa fel încât să eficientizăm și mai mult procesele interne ce țin de programarea, introducerea datelor clientului, ofertare, comunicarea cu clienții. Scopul final este de a oferi clienților noștri o experiență și mai transparentă decât o facem deja.”
Planurile Autopia pentru anul 2021 de a-și definitiva poziția de “single player” prin conceptul pe care îl oferă partenerilor și de a crea o nouă piață în domeniul auto. “Ne dorim să ajungem la cât mai multe service-uri auto și să devenim naționali pentru anul următor. În momentul de față, utilizatorii ne recomandă constant service-uri auto cu care au interacționat într-o manieră pozitivă. Avem deja peste 200 de service-uri recomandate pe care trebuie să le înrolăm în aplicație, iar pentru a face acest lucru într-o manieră smart, lucrăm la o modalitate de tip “self service” de înrolare prin care să-și poată crea singuri cont în Autopia. Vreau să reamintesc pe această cale că utilizarea aplicației Autopia este gratuită și nu se percepe un cost tip abonament. Încercăm să transmitem viitorilor noștri parteneri, prin modelul de business, că vor avea parte doar de beneficii implementând Autopia în service-ul lor”, a adăugat Popa Daniel.