FacebookTwitterLinkedIn

Crowdfunding-ul reprezintă o opțiune importantă pentru multe startup-uri aflate la început de drum, interesate de finanțare și validarea produsului/serviciului pe piață. Prin intermediul acestei noi secțiuni, antreprenorii își pot face cunoscute ideile de afaceri. Pentru început, Startarium oferă posibilitatea lansării de campanii cu finanțare fixă, pe o perioadă între 30 și 60 de zile.

Finanțarea prin crowdfunding este o ocazie excelentă pentru un antreprenor să își testeze produsul sau serviciul pe care intenționează să îl lanseze. Pe lângă componenta financiară care îți poate permite strângerea capitalului necesar la început, o campanie de crowdfunding este o perioadă foarte intensă de lucru, care ar trebui să îi ajute pe antreprenori să se concentreze pe promovarea ideii lor. Ne propunem să fim alături de toți cei care vor să inițieze o astfel de campanie, și astfel, de a fi cu un pas mai aproape de lansarea startup-ului lor, a declarat Vlad Craioveanu, CEO Impact Hub în România.

Cinci dintre cele 17 startup-uri participante în programul de accelerare Hubcelerator, organizat de Impact Hub Bucharest, au inițiat deja cu ajutorul platformei Startarium prima campanie de crowdfunding a business-ului lor.

Zuriell, un startup ce propune un nou concept de agende refolosibile a atins deja o rată de succes a campaniei de peste 300%. Make-up Șevalet, o masă de toaletă inovatoare, Haine cu Spirit, piese vestimentare multifuncționale, Ento, un concept vestimentar minimalist, și Lemnia, genți sculptate în lemn sunt alte nume prezente în secțiunea de Crowdfunding de pe Startarium.

 Pentru a putea iniția o campanie, antreprenorii trebuie să parcurgă toți pașii solicitați, campania lor fiind supusă ulterior unei evaluări. 

Despre Startarium

Startarium oferă toate resursele necesare pentru lansarea și dezvoltarea unei afaceri. Plecând de la cei trei piloni ai proiectului – învățare, testare și finanțare – platforma pune la dispoziția utilizatorilor o întreagă listă de facilități, printre cele mai importante fiind: o librărie video, unde antreprenorii pot învăța de la experți despre cum se construiesc afaceri sustenabile, interviuri inspiraționale cu o serie de antreprenori de succes, un laborator personal sub forma unui mediu de lucru și colaborare unde antreprenorii pot lucra la modelul afacerii lor împreună cu alți parteneri, colegi sau prieteni, o platformă de crowdfunding cu ajutorul căreia antreprenorii pot obține finanțarea de care au nevoie, articole și stiri din zona de business, evenimente din zona de business care pot ajuta la dezvoltarea rețelei profesionale și creșterea afacerii, o zonă dedicată în care antreprenorii pot interacționa cu mentori și investitori, în care pot cere feedback pentru planul lor de afaceri sau pentru alte subiecte.

Startarium este o inițiativă Impact Hub cu sprijinul ING Bank.