FacebookTwitterLinkedIn

Pentru extinderea operațiunilor din Budapesta, fondatorii companiei, Radu Bălăceanu, Florin Scarlat și Lukasz Kuzniar, estimează o investiție de aproximativ 300.000 euro în acest an.

„Decizia și dorința noastră de a lansa conceptul LifeBox peste granițe au existat de ceva timp. Primii pași în acest sens urma să îi facem anul trecut, însă, având în vedere contextul pandemic, am hotărât să amânăm lansarea pentru acest an, lucru care s-a și concretizat. Am ales Budapesta pentru că vedem un real potențial în piața din Ungaria, unde conceptul de alimentație sănătoasă este la fel de îndrăgit ca în România”, au punctat cofondatorii LifeBox.

Aceștia au explicat și de ce au ales o nouă denumire: „FrissBox a fost adaptată contextului local, friss traducându-se proaspăt în limba română, însă conceptul de business va rămâne același. De asemenea, întreaga parte de design, comunicare și arhetip de brand va fi coordonată în continuare de către echipa LifeBox din București”, au completat reprezentanții brandului.

FrissBox va beneficia de o echipă locală de delivery, pentru livrarea comenzilor la domiciliu. De altfel, în prezent se află în dezvoltare și un departament de Customer Care în Ungaria.