FacebookTwitterLinkedIn

Investiția totală a companiei în acest proiect va depăși suma de 900.000 de euro. Cu o suprafață de producție de 1500 mp, la care se adaugă 500 mp pentru zona de birouri, noua unitate LifeBox va asigura mărirea capacității de producție cu 200%.

De asemenea, reprezentanții companiei au anunțat că în perioada următoare, LifeBox își va continua strategia de dezvoltare și pe piața din Ungaria. Astfel, LifeBox își concentrează atenția pe dezvoltarea conceptului FrissBox. Lansat în vara acestui an, FrissBox este echivalentul LifeBox pe piața din Ungaria, acesta oferind consumatorilor aceeași gamă de meniuri din portofoliul LifeBox, urmând ca, pe parcurs, acestea să fie adaptate conform specificului local, cu sprijinul a doi specialiști locali.

„Continuăm strategia de creștere pe piața din România, iar mutarea în noul sediu ne ajută să ne mărim capacitatea de producție. Totodată, ne concentrăm și pe extinderea serviciilor de livrare în orașele în care încă nu suntem prezenți și în care există cerere, dar și pe dezvoltarea conceptului FrissBox. Acesta este primul proiect în afara țării și ne dorim să ajungă cât mai repede la nivelul celui din România, atât din punct de vedere al popularității, cât și din punct de vedere al numărului de clienți”, au declarat Radu Bălăceanu, Florin Scarlat și Lukasz Kuźniar, cofondatorii LifeBox.

Echipa LifeBox are la bază 3 membri fondatori și doi specialiști în bucătărie și nutriție. În bucătăria LifeBox sunt preparate în fiecare zi 5 tipuri de meniuri, ce pot fi comandate zilnic sau în avans pe o perioadă de până la 3 luni în București și Ilfov, Cluj și Florești și Oradea.