Cautare




, Contributor

Educaţie |
|

Start la joacă: Peretele Digital, Cărţile Digitale Interactive şi Clubul de Vară la McDonald’s

Digital_Books.jpg
Compania McDonald’s România a pus la dispoziţia copiilor programe educative care vin cu exerciţii distractive şi creative, cum ar fi cititul, atelierele de vară sau jocurile digitale interactive.

Cea mai recentă atracţie pentru copii este Peretele Digital din restaurantul McDonald’s Drumul Taberei, o platformă interactivă nouă în România care propune o modalitate inedită de distracţie în spaţiile McDonald’s: jocul digital. Astfel, copiii pot fi activi în timp ce experimentează diverse jocuri  sau proiecţii de imagini fie individual, fie împreună cu familia sau cu prietenii. La fiecare campanie Happy Meal, conținutul digital este actualizat pentru a include o noua gamă generică de jocuri.

“Fie că vorbim de activităţi în aer liber, de jocuri sau de citit, prin intermediul proiectelor inițiate de McDonald’s ne dorim să punem în mişcare imaginaţia copiilor şi interesul de  a descoperi lucruri noi, într-o manieră distractivă, adaptată fiecărui segment de vârstă.”, a declarat Daniel Boaje, Director General McDonald’s România.

Apoi, McDonald’s România a lansat Happy Readers, cea mai mare colecţie de Cărţi Digitale Interactive. Noua colecţie transformă cititul într-o aventură, oferind copiilor şansa de a-şi dezvolta inteligenţa şi de a descoperi lumi noi si captivante, animate de jocuri de imagine şi clipuri digitale dinamice. Cărţile au fost realizate de McDonald’s în parteneriat cu editura Dorling Kindersley şi se adresează copiilor cu vârste cuprinse între 3 şi 8 ani. Cărţile sunt disponibile atât în format sau pot fi descărcate pe telefoanele sau tabletele Apple sau Android, prin intermediul aplicaţiei Happy Studio.

La nivel internaţional, prima iniţiativă McDonald’s de a promova cititul a avut loc în urmă cu un deceniu, în Suedia. În 2012, în meniurile Happy Meal, McDonald’s a distribuit peste 32 de milioane de cărţi pentru copii, printate în peste 37 de limbi. Campania a fost prezentă şi în restaurantele McDonald’s din România şi s-a bucurat de un real succes în rândul copiilor şi al părinţilor.

Clubul de Vară McDonald’s este programul care, la mai puţin de o lună de la lansare, a reunit  peste 21.000 de participanţi, fiind cel mai mare club cu componentă educativă din România. Programul este deschis publicului în fiecare zi de luni până vineri, în perioada 8 iulie – 30 august şi propune o serie de activităţi creative destinate copiilor cu vârsta cuprinsă între 3 şi 10 ani: desen pe hârtie şi asfalt, pictură pe hârtie sau lemn, decupaje, modelarea plastilinei, puzzle-uri, poveşti despre natură şi prietenie şi multe altele.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii