Cautare




, Staff

Lifestyle |
|

Starbucks va renunța la utilizarea paielor de plastic la nivel global până în 2020

Paiele de plastic vor fi înlocuite de un nou capac, reciclabil, și de alte opțiuni de paie din materiale alternative. Decizia se bazează pe un angajament de 10 milioane de dolari pe care compania l-a făcut pentru a dezvolta la nivel global un pahar pentru băuturi complet reciclabil și compostabil, marcând o realizare semnificativă în istoria celor treizeci de ani ai companiei în inovații sustenabile.
Starbucks renunta la utilizarea paielor (3)

Starbucks a proiectat, dezvoltat și fabricat un capac fără pai, care va fi folosit pentru cafeaua rece, ceai și espresso. Capacul este disponibil în prezent în peste 8.000 de magazine din S.U.A. și Canada pentru băuturile selectate, inclusiv Starbucks Draft Nitro și Cold Foam. Capacul este, de asemenea, testat pentru băuturile Nitro și pe piețe precum China, Japonia, Singapore, Thailanda și Vietnam. În plus, Starbucks va începe să ofere paie din materiale alternative – inclusiv hârtie sau plastic compostabil – pentru băuturile Frappuccino, disponibile la cerere pentru clienții care preferă sau au nevoie de un pai.

Lansarea globală a capacului fără pai va continua în Europa, unde capacele fără pai vor ajunge în magazinele selectate din Franța și Olanda, precum și în Marea Britanie unde taxa de 5 peni pentru paharele de hârtie a fost introdusă în 950 de magazine, pentru a promova în continuare reutilizarea.

Mișcarea de eliminare a paielor de plastic de unică folosință a înregistrat o creștere extraordinară la nivel global, consumatorii manifestând un interes crescut pentru problema tot mai mare a deșeurilor, din care paiele reprezintă doar o parte.

De aceea, Starbucks continuă istoria în domeniul sustenabilității, care include:

– Obținerea cafelei în proporție de 99% din surse etice;

– Testarea unei taxe de 5 peni per pahar de hârtie în Londra, care va fi extinsă la 950 de magazine în Marea Britanie în cursul acestei luni, pentru a promova reutilizarea;

– Oferirea unei reduceri oricărui client care își aduce paharul reutilizabil la magazinele deținute de companie în întreaga lume;

– Paharele Starbucks conțin 10% fibre reciclate după consum, introduse în 2006, un număr pe care compania se așteaptă să-l dubleze până în 2022;

– Construirea a peste 1.500 de magazine certificate LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) pe 20 de piețe, inclusiv în toate cele 50 de state SUA și Puerto Rico, cel mai mare retailer ecologic din acest sector;

– Starbucks achiziționează Certificate de Energie Regenerabilă, care acoperă în prezent 62% din consumul nostru de energie electrică la nivel global, cu scopul de a atinge 100% la nivel global până în 2020;

– Extinderea programului FoodShare care donează alimentele nevândute către băncile de alimente din întreaga țară.

„Pentru partenerii și clienții noștri, acesta este un reper semnificativ pentru a ne îndeplini efortul global de a oferi cafea sustenabilă, servită clienților noștri în moduri cât mai durabile”, a declarat Kevin Johnson, Președinte și Director Executiv al Starbucks.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii