Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Spune-mi la ce cârciumă bei și mănânci în Centrul Vechi al Bucureștiului ca să-ți spun cine ești!

Compania Exact Cercetare și Consultanță, parte a grupului BBDO România, a realizat un studiu prin care a identificat 7 tipologii dominante de localuri în Centrul Vechi al Bucureștiului: Authentics, Convenient fun, Foreign Culture&Cuisine, High Life in Vintage Style, Luxury, Nonconformist și Fast Food.
Centrul Vechi

Au fost analizate factori precum: specificul locațiilor, atmosfera (muzică, personal), designul (mobilier, surse de lumină, elemente decorative), meniul oferit,

„Privind spre numărul de localuri ce aparțin tipologiilor identificate, se constată că cele aparținând categoriilor Convenient fun, Foreign Culture & Cuisine și Vintage & High Life sunt cele mai răspândite, acestea trei însumând în Centrul Istoric al Capitalei cel mai mare număr de locații”, a declarat Denisa Iacoboaea (foto), coordonatorul studiului.

Localurile de tip Convenient fun atrag în principal tinerii. Acestea sunt cele mai aglomerate, reușind pe de-o parte să împace gusturi dintre cele mai diverse în materie de meniu (mâncare gatită și de tip fast food, băuturi diverse), muzică/ karaoke și viață de noapte.

Pe de altă parte, acestea sunt accesibile ca preț, atmosfera fiind una degajată, liberă, studențească. Câteva exemple de astfel de locații sunt Club A, Mojo, Oktoberfest, El Comandante, Bastards, Harley, Spice, True Social Club, Club Chat Noir, The Tube, Halftime, Fire. Publicul acestora este reprezentat de tinerii fără griji și preteneții mari, aflați într-o continuă căutare de distracție alături de grupul lor de prieteni. Ghidându-și viața după motto-ul „Live your life to the fullest!”, ei pun preț pe atmosfera nepretențioasă, muzica bună (mix de genuri muzicale: pop, rock, dubstep etc, karaoke) și prețurile accesibile.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii