Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Spoturile Altex cu „cel mai mic preț din România” au fost interzise de CNA

Spoturile Altex care conţin sloganul „Cel mai mic preţ din România”, dar şi cele Media Galaxy, cu menţinea „Cea mai variată gamă de produse, online şi offline”, au fost interzise de către CNA, potrivit unei decizii luate în şedinţa din 9 iunie şi rediscutate în şedinţa de marţi, 14 iunie, informează MEDIAFAX.
Magazin ALTEX Timisoara 2

CNA a rediscutat marţi, 14 iunie, rapoartele de monitorizare. CNA a ascultat din nou punctul de vedere al avocaţilor Altex şi Media Galaxy şi pe cel al reprezentantului RAC (Consiliul Român pentru Publicitate), Laura Frunzeti

„Din punctul meu de vedere, am luat o decizie superficială. Am vrut să mai studiez materialele. Şi am mers şi prin magazine în weekend şi acum pot lua o decizie mai întemeiată”, a declarat Dorina Rusu, motivându-şi solicitarea de rediscutare.

În cadrul discuţiilor, reprezentantul Altex a spus că a aflat despre faptul că Radu Herjeu a căutat pe internet în timpul şedinţei de joi preţul pentru un anumit produs (frigider Beko) şi, potrivit informţiilor găsite, în alte magazine produsul avea un preţ mai mic decât la Altex.

„Am ajustat preţurile în ziua respectivă, după ce am auzit ca aţi căutat preţul şi că aţi găsit în alte părţi mai ieftin”, a declarat avocata Altex.

Radu Herjeu a spus că a verificat apoi şi alte produse, rezultatul fiind acelaşi. „În secunda respectivă nu aveaţi cel mai mic preţ din România. Deci spotul difuzat atunci era înşelător. <<Cel mai mic preţ din România>> nu înseamnă <<o să fac preţul mai mic, dacă descoperi tu în alta parte mai ieftin>>. Ca să fie corect, în momentul în care văd eu spotul, preţul trebuie să fie cel mai mic”, a spus Radu Herjeu.

„E o fractură logică – dacă eu susţin că am cel mai mic preţ, nu ar trebui ca tu să găseşti sau să existe altul mai mic. Din punctul meu de vedere, comunicarea nu e corectă”, a mai spus Herjeu.

Pe de altă parte, cele două avocate (din partea Altex şi Media Galaxy) prezente la discuţie, au susţinut că „strategia companiei (Altex, n.r.) e să practice cele mai mici preţuri, nu să păcălească consumatorul”, precizând că în momentul în care preţul unui produs este format, este oferit cel mai mic preţ.

Acest lucru l-a determinat pe Radu Herjeu să afirme: „Acest slogan e incorect, atât timp cât nu are acoperire în fiecare secundă”.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii