FacebookTwitterLinkedIn

Platforma suedeză de streaming poate fi plătită pentru promovarea conţinutului, pentru ca o melodie să ajungă în playlist-urile generate automat.

Orice melodie poate face obiectul promovării plătite, pe care Spotify o testează în prezent, urmând să o lanseze oficial la o dată încă necunoscută, scrie news.ro.

Suma pe care Spotify ar trebui să o primească pentru promovarea melodiei va fi scăzută din cea pe care compania trebuie să o plătească pentru drepturile de difuzare.

Practic, la fiecare redare a unei melodii ca urmare a promovării plătite, comisionul datorat de Spotify va fi mai mic. Ambele, atât plata promovării, cât şi costul pentru drepturile de difuzare se calculează în funcţie de numărul de redării ale unei melodii în cadrul platformei.

Rămâne de văzut în ce fel va afecta experienţa utilizatorilor această nouă strategie de monetizare şi cât de bine va păstra Spotify echilibrul între preferinţele utilizatorilor şi împingerea în faţă a melodiilor promovate.