Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Sport.ro și GSP TV au pierdut puncte de audiență pe „terenul” publicității

sport.jpg
Canalul de televiziune Sport.ro, parte a grupului Pro TV S.A., a furnizat cel mai mare volum de audiență pentru reclamele difuzate de pe nișa televiziunilor de sport, în prima jumătate a acestui an. Dolce Sport aproape că și-a dublat audiența față de anul trecut.

Cele cinci televiziuni de sport cuprinse în monitorizările Kantar Media au livrat un volum total de audiență de 18.734 puncte de audiență (Gross Rating Point – GRP’30), cu 12,4% mai mic decât cel înregistrat în primul semestru al anului 2012.

Liderul detașat al nișei de sport este canalul Sport.ro, care a livrat 11.218 GRP’30 all urban, în primele șase luni ale acestui an. Dar volumul său este mai redus cu 13,2% față de aceeași perioadă a anului 2012. (Pe baza punctelor de audiență, clienții publicitari cumpără spații de publicitate la televiziuni.)

La mare distanță de Sport.ro se află Eurosport, cu un buget de 3.064 GRP’30 all urban (scădere de 22%) și GSP TV, televiziunea de sport a grupului Intact, cu 2.808 GRP’30 all urban (scădere de 18,5%).

Canalul Eurosport 2 a furnizat 927 GRP’30 all urban, în creștere cu 30,6% față de 2012.

Dar cel mai important salt l-a înregistrat Dolce Sport, cu 94,5%, ajungând la un volum de audiență de 715 GRP’30 all urban.

Canalele Digi Sport nu sunt cuprinse în sondajele de audiență.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii