FacebookTwitterLinkedIn

Firma Adidas a difuzat un comunicat în care a cerut mai multă transparenţă din partea FIFA.

„Grupul Adidas este deplin angajat în crearea unei culturi care să favorizeze cele mai înalte standarde de etică şi de conformitate şi aşteptăm acelaşi lucru de la partenerii noştri. După ultimele veşti, nu putem decât să încurajăm FIFA să continue să stabilească şi să respecte standarde de conformitate şi transparenţă în ceea ce face”, se arată în comunicatul Adidas, partener FIFA din anii 50.

Companiile Coca-Cola şi Hyundai Motor au reacţionat şi ele după izbucnirea scandalului de corupţie.

„Această controversă care durează de mult timp a afectat misiunea şi idealurile promovate de Cupa Mondială şi FIFA şi noi ne-am exprima în mai multe rânduri îngrijoarea faţă de aceste numeroase acuzaţii”, precizează un comunicat al Coca-Cola.

Hyundai Motor, singurul partener asiatic al Cupei Mondiale din 2018, din Rusia, s-au arătat „extrem de îngrijoraţi” de procedurile legale în curs.