Cautare




, Contributor

Afaceri |
|

Sphera Franchise Group, vânzări în restaurante de peste 211 milioane de lei, în T1

Sphera Franchise Group a înregistrat vânzări în restaurante de peste 211 milioane de lei, în T1, în creștere cu 6,6% comparativ cu T1 din 2020. Această creștere este susținută de evoluția pozitivă a vânzărilor în restaurantele KFC România, Taco Bell România și KFC Moldova.
Bangkok,,Thailand-,February,6,,2019,:,Crispy,Fried,Chicken,And

Vânzările din Italia au crescut cu 2,5%, în timp ce Republica Moldova a raportat vânzări cu 19% mai mari față de T1 2020, având a doua cea mai mare cifră de afaceri înregistrată de la debutul pandemiei, determinată de o creștere cu 8% a vânzărilor cu livrare, arată datele oficiale ale companiei.

Ca performanța individuală, KFC România și KFC Moldova au încheiat T1 cu un EBITDA cumulat de 19,6 milioane de lei și un profit net de 13,9 milioane de lei, în timp ce Taco Bell România a raportat un profit din exploatarea restaurantelor de 0,1 milioane de lei, dar pierderi de 1 milion de lei.

Pizza Hut România a înregistrat o pierdere netă de 3,7 milioane de lei, iar KFC Italia a avut un rezultat negativ de 8 milioane de lei, ca efect al restricțiilor anti-Covid severe impuse de autoritățile italiene.

„Primul trimestru al anului 2021 a fost cel mai bun trimestru al grupului Sphera pe piața românească de la debutul pandemiei în ceea ce privește vânzările din restaurant. Rezultatul este cu atât mai remarcabil cu cât arată o creștere a vânzarilor de peste 6% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, când numai două săptămâni au fost afectate de restricții. În aceste prime trei luni ale anului curent ne-am axat pe dezvoltarea vânzărilor prin parteneriate cu agregatoarele de alimente, promoții pentru canalele de livrare și Drive Thru, precum și am continuat investițiile în dezvoltarea rețelei de magazine în România și Italia”, a punctat Călin Ionescu, CEO Sphera.

Vânzările obținute prin livrări de către agregatori sau prin propria capacitate au rămas la același nivel ca în T4 2020, 31% din totalul comenzilor pe toate cele trei piețe de activitate ale Grupului, iar valoarea acestora a fost de 65,9 milioane de lei.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii