Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Sorin Psatta: „Apreciez nivelul calitativ al lucrărilor jurizate de mine la Effie drept mediu superior”

S-a încheiat recent cea de-a de-a XII-a ediție a concursului ce premiază eficiența în publicitate, Romanian Effie Awards. Se cunosc câștigătorii și palmaresul. Romanian Effie Awards poate fi considerat un „termometru” al pieței de comunicare din România. Din acest motiv, încercăm să „luăm temperatura” pieței.
Sorin Psatta

Sorin Psatta, Integrated Communication Director BBDO Group

Forbes: Ați făcut parte din juriul Romanian EFFIE Awards 2015. Cum apreciați nivelul calitativ al lucrărilor înscrise în concurs?

Sorin Psatta: Înainte de toate, o precizare: am fost, într-adevăr, membru în juriul Effie 2015, și în această calitate am evaluat vreo 20 de înscrieri, în cele 2 zile de jurizare, fiind recuzat, asemenea marii majorități a juraților, la unele categorii, din motive de regulament, așadar răspunsul meu se referă la cazurile văzute (adică, așa cum ar fi scris într-un brief de Effie – 20,2% din cazuri).

Acestea fiind spuse, apreciez nivelul calitativ al lucrărilor înscrise (și jurizate de mine) drept mediu superior (dacă aș vorbi despre un target i-aș spune upper mainstream iar în cazul unui brand cred că aș risca un entry premium).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii