Cautare




, Contributor

IT |
|

Sony România și-a propus triplarea vânzărilor

Lucian_Radulescu.JPG
Vânzările de televizoare vor crește accelerat în segmentul celor cu diagonale mari, și cele cu noile tehnologii. Sony România estimează o creștere a pieței de 30-50%, iar compania și-a propus să-și tripleze vânzările.

În ciuda prețurilor destul de mari, Lucian Rădulescu, CEO-ul Sony România, se așteaptă ca pentru anul 2013, afacerile Sony să crească cu 10% față de anul trecut, când compania a înregistrat o cotă de piață ușor sub 10%. Gamele Vaio și Bravia însumează circa 50% din cuantumul vânzărilor la nivel local. Compania a prognozat că pe segmentul camerelor foto vor înregista o scădere a vânzărilor cu aproximativ 10%.

“Suntem puțin sub acest target. Însă nu suntem departe”, a declarat Lucian Rădulescu, CEO-ul Sony România.

Pe segmentul televizoarelor cu diagonală mare (peste 40”), compania a înregistrat o creștere importantă, înregistrând o cotă de piață de 25% la sfârșitul anului fiscal. Reprezentanții companiei se așteaptă ca piața să crească cu o pondere de 30-50%, și pentru 2013 și-au propus să-și tripleze vânzările, urmând ca unul din doi români să achiziționeze un astfel de produs. Modelele de 65” vor costa în jur de 8.000 de euro, iar cele de 55” sub 5.000 de euro. Pe segmentul cu diagonale mici (sub 40”), vânzările Sony au înregistrat o stagnare, compania concentrându-se pe consolidarea zonei premium. Sony România a reușit să vândă un televizor 4K, în valoare de 26.000 euro.

“Piața va crește pe televizoarele cu diagonale mari, și cele cu noile tehnologii. Ne așteptăm la o creaștere de 30-50%, și Sony și-a propus să-și tripleze vânzările”, a completat Lucian Rădulescu.

 

Xperia™ Tablet Z a ratat startul vânzărilor

 

La acest capitol lucrurile stau puțin diferit, tableta preimum(peste 1900 de RON) și gama de ultrabook-uri dețin o cotă din piață de 10%, dintre care 7-8% este furnizată de gama Vaio, devansând Apple, și cu o pondere de 20-25% din vânzările Sony. După ce s-au confruntat cu probleme tehnice, ce au condus la pierderea sezonului de vânzări pentru tablete, ieșind cu mult sub previziunile de anul trecut (3000 de tablete în T4), CEO-ul companiei este optimist și preconizează o vânzare de aproximativ 1000 de unități în trimestrul următor, în același timp așteptându-se la scăderea numărului de clienți sub 5% pe acest segment anul acesta.

“Nu ne-am descurcat foarte bine (pe segmentul tabletelor premium –n.r.). Am avut două probleme tehnice, un shortage of supply și un recall din fabrică, pentru a rezolva o problemă la ecran. Am pierdut startul”, a punctat Lucian Rădulescu.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii