Cautare




, Contributor

Gadget |
|

Sony a lansat în România două serii Hi-Res Audio fashion statement

Sony România a lansat o nouă gamă de căști high-res, iar reprezentanții speră la o creștere în vânzări.
h.ear_on_R_InSituation_2_

Compania și-a diversificat gama de produse compatibile cu formatul Hi-Res cu ajutorul tehnologiilor audio de ultimă generație și prin colaborări cu artiști din întreaga lume care contribuie la popularizarea formatului Hi-Res. În România, Sony colaborează în acest sens cu formația Byron.

Gama audio Hi-Res cuprinde h.ear.on (cu bandă și in-ear) și walkman-uri NW-A25HN/NW-A27HN din seria A20, disponibile în cinci culori, și anume roșu-cinabru, negru-cărbune, galben lime, albastru-viridin și roz-Bordeaux.

Compatibilitatea Hi-Res Audio şi acurateţea bass-ului sunt completate de difuzorul HD de 40mm care reproduce sunete de până la 60kHz, în timp ce bobinele uşoare din fir de aluminiu placat cu cupru redau fidel tonurile înalte. Diafragmele au fost acoperite cu titan, reducând astfel la minim vibraţiile nedorite. Mecanismul de pliere şi cablul detaşabil de strângere permit împachetarea în siguranţă a căştilor în săculeţul inclus în pachet. Căștile cu bandă au cablu detașabil, astfel încât poate fi înlocuit ulterior.

Prima gamă de produse Hi-Res a fost lansată în primăvara acestui an, iar gama actuală este o „extensie”, după cum o descrie Lucian Rădulescu, branch manager Sony România. „Noua gamă este adresată unui public tânăr și sperăm să aibă un și mai mare succes și se înregistreze vânzări mai mari în comparație cu vânzările din primăvară”.

Referitor la tendințe, Lucian Rădulescu a mai precizat că în ultima perioadă, publicul român și-a arătat interesul față de căștile cu microfon.

Prețul de referință pentru căștile Hi-Red Audio este de 880 de lei.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii