Cautare




, Contributor

IT |
|

Sony aduce primul ultrabook cu touch şi vrea 5% din piaţă

98. Sony
Compania japoneză Sony, unul dintre cei mai mari jucători de pe segmentul electronicelor, a lansat pe piaţa din România modelul Vaio Duo 11, un PC performant, care se transformă într-o tabletă. 

 

Gadgetul reprezintă o noutate pe piaţa locală de profil, fiind primul dispozitiv ultrabook cu sistem touch screen disponibil în România. Ultrabook-ul foloseşte sistemul de operare Window 8, lansat recent de Microsoft.

„Până la finalul anului vom avea peste 100 ultrabook-uri care vor utiliza tehnologia touch şi Windows 8”, sunt de părere oficialii Sony.  

Prin intermediul Surf Slider, Vaio Duo 11 poate fi transformat instantaneu într-o tabletă. Astfel, utilizatorul dispozitivului poate scrie, desena sau accesa conţinutul media şi aplicaţiile pe ecranul tactil, full HD de 11,6”cu tehnologie OptiContrast. Totodată, un Stylus digital, sensibil la presiune permite utilizatorului să scrie de mână direct pe ecranul tactil, fie că ia notiţe, modifică diagrame sau semnalizează punctele cheie dintr-o prezentare. Funcţia de recunoaştere a scrisului permite adăugarea textului dorit fără utilizarea tastaturii.

Aplicaţia Active Clip permite decuparea extrem de facilă a fotografiilor şi editarea grafică a acestora, într-un mod simplu şi intuitiv, trasând cu ajutorul stylusului un contur aproximativ în jurul obiectului.

Prin funcţia One-touch, utilizatorul se poate bucura imediat de muzică şi fotografii pe dispozitive Sony sincronizate prin tehnologia NFC (NearFieldCommunication). Este nevoie doar de o atingere între cele două dispozitive pentru conectarea wireless a acestora, fără a mai fi nevoie de configurarea manuală a conexiunii Bluetooth sau Wi-Fi. Spre exemplu, utilizatorul poate asculta muzica stocată pe VAIO în căştile cu Bluetooth sau la boxe prin funcţia One-touch.

În plus, odată cu lansarea Sony Vaio Duo, compania a mai lansat ultrabook-urile VAIO T, notebook-urile din seriile E şi S,şi VAIO T13.

Potrivit reprezentanţilor Sony, compania a înregistrat la nivelul pieţelor din Europa de Est şi de Sud-Est o creştere de 15% în perioada iulie-septembrie 2012 comparativ cu perioada anterioară a anului trecut, motorul creşterii fiind piaţa din România. Astfel, la nivel local, compania a înregistrat o creştere dublă faţă de restul companiilor de profil. Odată cu noile lansări, Sony estimează atingerea unei cote de piaţă de 5% până la finalul acestui an. 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii