Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Sondajele lunii februarie: 46 de televiziuni se îngrămădesc pe o cotă de piață de 24,4%

televiziuni.jpg
Primele 10 televiziuni cu cea mai mare audiență la nivel urban, în luna februarie 2013, dețin o cotă totală de piață de 62,09%, conform măsurătorilor Kantar Media. Această cotă de vizionare este mai mare cu 0,69 puncte procentuale față cea obținută de primele zece stații TV în luna ianuarie a.c.

În topul celor zece televiziuni fruntașe se află cinci generaliste (Pro TV, Antena 1, Kanal D, Prima TV, Național TV), trei de știri (Antena 1, România TV, B1 TV), una pentru femei (Acasă TV) și canalul public TVR 1 (cu o cotă de 2,84%).

Celelalte 46 de stații TV, cuprinse în sondajele de audiență, se îngrămădesc pe o cotă de piață de 24,4%, la nivel urban. Cele mai multe sunt canalele de filme, canalele documentare și televiziunile cu programe pentru copii și tineret.   

Cota de vizionare cumulată a televiziunilor care nu plătesc sondajele TV și care nu figurează în sondaje a fost de 13,51%, în luna februarie.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii