Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

În sondajele de audiență din octombrie, Antena 1 s-a apropiat amenințător de liderul Pro TV

Audiența medie realizată de Antena 1 la nivel urban a fost de 326.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), la doar 13.000 de persoane în urma Pro TV, arată ultimul sondaje Kantar Media pentru luna octombrie.
antena-protv.jpg

Investițiile în programe ale Antenei 1 și-au spus cuvântul în miezul grilei de toamnă. Față de septembrie, audiența generală a Antenei 1 în urban a câștigat 41.000 de telespectatori în luna abia încheiată.

La nivel național, audiența medie a fost de 561.000 de telespectatori pe minut (toată ziua), în creștere cu 84.000. Pe național, diferența de rating dintre Pro TV și Antena 1 este de 96.000 de persoane, mult mai mare față de cea din urban (13.000).

Liderul Pro TV a câștigat față de septembrie 36.000 de orășeni, ajungând la un rating mediu (toată ziua) de 339.000 de telespectatori pe minut. Este un câștig sub cel al Antenei 1. În schimb, pe național, câștigul a fost substanțial: 120.000 de români, ajungând la o medie de 657.000 de telespectatori pe minut.

Pe de altă parte, demn de remarcat este faptul că cele două televiziuni au avut în octombrie cote de piață (de vizionare) aproape egale în mediu urban: 14,6% – Pro TV, 14,05% – Antena 1. (Diferența se află în marja de eroare a sondajului.) Acest lucru arată că timpii de vizionare ai orășenii au fost egali pentru Pro TV și Antena 1, în cursul lunii octombrie. Cota de piață (de vizionare) arată numărul telespectatorilor care s-au uitat la o anumită televiziune raportat la numărul total de telespectatori din acel mediu, în intervalul de timp stabilit (exprimat în procente).

Pentru luna noiembrie, disputa Pro TV-Antena 1 în sondaje se anunță extrem de strânsă, la „baionetă”.

Vezi și audiențele televiziunilor de știri în octombrie!

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii