Cautare




, Contributor

Forbes.com

Gastronomie |
|

Sondaj (Springtime): Falafel, pe primul loc în preferinţele românilor

falafel_(2).jpg
Perioada Crăciunului a însemnat un record de vânzări pentru produsele de post ale lanţului Springtime, susțin reprezentanții companiei. Astfel, o treime din clienţii restaurantelor a comandat în luna decembrie cel puţin un produs de post.

Pe primul loc în preferinţele românilor s-a aflat Falafel, o specialitate libaneză bazată în întregime pe vegetale, care a însumat aproximativ 10% din volumul de vânzări.

De altfel, falafel se află şi în acest moment în top 3 specialităţi vândute la Springtime, fiind comandat de către persoanele cu un regim vegetarian sau de către cei care vor să mănânce ceva rapid şi sănătos după Sărbători.

Românii au optat şi pentru alte specialităţi libaneze, precum: taouk, şaorma şi salatele orientale specifice, fatoush şi tabouli. Astfel, în perioada Sărbătorilor de iarnă, mai bine de jumătate dintre clienţii Springtime au decis să încerce unul din aceste preparate.

Primul restaurant Springtime a fost inaugurat în anul 1992 în Piaţa Victoriei . În anul 1994 a început dezvoltarea prin deschiderea altor locaţii în diverse puncte de interes ale capitalei, iar apoi şi în alte oraşe din ţară. În prezent, Springtime numără 23 de restaurante,  fiind cel mai mare lanţ de restaurante cu capital românesc.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii