FacebookTwitterLinkedIn

Datele arată că un sfert dintre aceştia estimează creşteri chiar şi de peste 50%, se arată într-un comunicat al Colliers International remis la redacție.

În ceea ce priveşte vânzările, statisticile centralizate demonstrează că peste un sfert (27%) dintre cei chestionaţi au declarat că vânzările din perioada iulie – septembrie au crescut sau au rămas la un nivel similar celor din aceeaşi perioadă a anului trecut, însă oamenii care intră în centrele comerciale cheltuiesc, în prezent, mai mult într-o sesiune de cumpărături decât în trecut.

În plus, sondajul mai relevă faptul că un retailer din doi doreşte să îşi sporească prezenţa online, doar 10% dintre respondenţi doresc să-şi reducă prezenţa în mediul offline, în timp ce majoritatea se concentrează pe vânzări omnichannel şi pe o combinaţie între serviciile din magazin şi cele online. De asemenea, majoritatea retailerilor cu planuri de expansiune intenţionează să-şi extindă prezenţa în parcurile de retail şi în centrele comerciale dominante.

Ponderea retailerilor care raportează o cifră de afaceri totală mai mică de 5% din comerţul electronic este aproape la jumătate, pe baza estimărilor companiilor, doar 36% dintre respondenţi aşteptând un impact oarecum limitat asupra veniturilor lor din vânzările online în 2020.

Totodată, numărul companiilor care speră ca online-ul să genereze cel puţin 20% din veniturile lor a crescut la 30% dintre respondenţi, de la 21% în sondajul similar desfăşurat de Colliers la începutul acestui an.