Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Bunuri de consum |
|

Sondaj: Retailerii se așteaptă ca segmentul vânzărilor online să crească și cu peste 50%

Conform unui sondaj realizat de către divizia retail a Colliers International, toţi jucătorii din retail, care au şi vânzări online, se aşteaptă ca acest segment să genereze un procent mai mare din cifra de afaceri în 2020, comparativ cu anul anterior.
E-commerce.,Shopping,Cart,With,Cardboard,Boxes,On,Laptop.,3d

Datele arată că un sfert dintre aceştia estimează creşteri chiar şi de peste 50%, se arată într-un comunicat al Colliers International remis la redacție.

În ceea ce priveşte vânzările, statisticile centralizate demonstrează că peste un sfert (27%) dintre cei chestionaţi au declarat că vânzările din perioada iulie – septembrie au crescut sau au rămas la un nivel similar celor din aceeaşi perioadă a anului trecut, însă oamenii care intră în centrele comerciale cheltuiesc, în prezent, mai mult într-o sesiune de cumpărături decât în trecut.

În plus, sondajul mai relevă faptul că un retailer din doi doreşte să îşi sporească prezenţa online, doar 10% dintre respondenţi doresc să-şi reducă prezenţa în mediul offline, în timp ce majoritatea se concentrează pe vânzări omnichannel şi pe o combinaţie între serviciile din magazin şi cele online. De asemenea, majoritatea retailerilor cu planuri de expansiune intenţionează să-şi extindă prezenţa în parcurile de retail şi în centrele comerciale dominante.

Ponderea retailerilor care raportează o cifră de afaceri totală mai mică de 5% din comerţul electronic este aproape la jumătate, pe baza estimărilor companiilor, doar 36% dintre respondenţi aşteptând un impact oarecum limitat asupra veniturilor lor din vânzările online în 2020.

Totodată, numărul companiilor care speră ca online-ul să genereze cel puţin 20% din veniturile lor a crescut la 30% dintre respondenţi, de la 21% în sondajul similar desfăşurat de Colliers la începutul acestui an.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii