Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Afaceri |
|

SomProduct a înregistrat o creștre de 60% în aprilie 2020, față de anul anterior

SomProduct a înregistrat o creștere de 60% a vânzărilor de mobilă și accesorii în luna aprilie 2020, comparativ cu aprilie 2019.
 aboneaza-te
business plan 2

Vârful vânzărilor din luna aprilie a acestui an a fost înregistrat în a doua parte a lunii aprilie. În această perioadă, cele mai vândute articole au fost saltelele, paturile, canapelele, seturile de mese și scaune, dar și categoria de accesorii pentru bucătărie, baie sau dormitor a înregistrat o creștere semnificativă. Valoarea medie a comenzii a fost de 1000 lei (dublu față de media categoriei de mobilă online conform cifrelor GPeC și ARMO pentru piața de e-commerce din România).

„Odată cu închiderea magazinelor fizice, o bună parte dintre clienții fideli ai brandului SomProduct au migrat către magazinul online, dar am avut surpriza plăcută să descoperim și un număr semnificativ de clienți noi, unii dintre ei fiind cei care ne cunoșteau din magazinele noastre fizice. Ca urmare, am decis că acesta este un bun moment pentru a contribui la creșterea pieței de e-commerce din România și am venit în întâmpinarea publicului cu o campanie de reduceri Super SALE de până la 90%. Categoriile pentru care au fost pregătite cele mai mari reduceri sunt scaunele de birou, decorațiunile, accesoriile pentru baie, dormitor și bucătărie, dar și paturile, mobilierul pentru copii și saltelele

Estimările specialiștilor în retail și e-commerce spun că piața de home & deco va crește în acest an. Dat fiind că publicul va petrece mai mult timp la domiciliu, apetența acestuia pentru redecorare și pentru înlocuirea unor piese de mobilier va fi în creștere. În plus, categoria de e-commerce home & deco se află la început, fiind una dintre verticalele cu potențial, dar având o rată de sub 10% din totalul pieței de e-commerce conform cifrelor raportate de GPeC și ARMO. Ca urmare, probabil că magazinele online de mobilă și decorațiuni cunosc și vor cunoaște în acest moment o reală oportunitate de a crea noi obiceiuri în rândul publicului. Publicul ar putea acum învăța că online poate dispune de o varietate mult mai mare de piese de mobilă sau decorațiuni, de o paletă mult mai largă de dimensiuni, modele, culori sau materiale”,  a declarat Sergiu Cadar, CEO SomProduct.

Prin urmare, din totalul achizițiilor realizate pe SomProduct.ro în luna aprilie, peste 30% au fost făcute de clienți noi pentru magazinul online. Aceștia fac parte dintr-o categorie de public care, până acum, obișnuia să efectueze achiziții în magazinele fizice ale SomProduct sau ale altor branduri din mall-uri sau magazine fizice. Acest lucru denotă faptul că până la finele anului în curs o mare parte dintre tranzacțiile din zona de mobilă și decorațiuni online vor migra către mediul digital, comportamentul consumatorului român fiind schimbat după această pandemie: numărul tranzacțiilor achitate cu cardul fiind triplat.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii