FacebookTwitterLinkedIn

SOLO Fintech a lansat prima aplicație digitală de contabilitate care se adresează exclusiv PFA-urilor. Investiția inițială s-a ridicat la 300.000 de euro.

„Ne-am bucurat să vedem interesul foarte mare din partea clienților încă dinainte de lansarea oficială a SOLO. Avem deja peste 100 de clienți și am semnat parteneriate cu mai multe companii mari din industria curieratului rapid și microfinanțării. Avem discuții avansate și cu alte companii din industria de IT, sănătate, HORECA, etc” a declarat Bogdan Georgescu (foto), unul dintre co-fondatorii SOLO.

SOLO Fintech a fost fondat în 2020 în cadrul incubatorului Novel Ventures de către Bogdan Georgescu, fondator Bookster, Alexandru Anghel, fost  consultant în management Boston Consulting Group  și Annemarie Fabian, fost consultant Colliers International.

Compania se adresează liber-profesioniștilor (arhitecți, medici, avocați), freelancerilor, dar și curierilor sau șoferilor de UBER și Bolt. Serviciul funcționează pe bază de abonament lunar.

Până la finalul anului, compania își propune să atragă 1.000 de clienți, iar până la finalul lui 2022, SOLO vizează 10.000 de clienți. Pe termen mediu și lung, compania vizează extinderea serviciilor către IMM-uri și lansarea soluției pe alte piețe din Europa, precum Turcia, Polonia, Spania sau Italia.

Piața din România se ridică în prezent la peste 400.000 de PFA-uri și 50.000 de PFI-uri.