Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Sofia Vicoveanca: „Doresc să-i ajut să înţeleagă pe români că nu sunt singuri în lupta cu datoriile”

Sofia_Vicoveanca.jpg
KRUK România, companie membră a grupului KRUK, liderul de piață al managementului creanțelor din Polonia și o importantă firmă de pe piața de profil din România, a lansat campania de comunicare „Tradiţie şi Folclor“. Aceasta îşi propune să readucă în atenţie obiceiurile românilor legate de planificarea bugetului personal şi plata datoriilor.

Campania de comunicare a fost realizată de Tempo Advertising (concept, strategie şi implementare). Proiectul se derulează pe toate suporturile de comunicare ale companiei KRUK, inclusiv pe notificările trimise persoanelor cu datorii în această perioadă.

Ambasadorul de imagine al acestei campanii de comunicare este cunoscuta cântăreaţă de muzică populară Sofia Vicoveanca. „M-am alăturat acestei campanii pentru că doresc să fiu lângă români, să-i ajut să înţeleagă că nu sunt singuri în lupta cu datoriile şi că orice sprijin poate fi de folos“, a declarat Sofia Vicoveanca.

Campania de media se desfăşoară pe Etno TV, Favorit, Taraf, Mynele, N24 și Kanal D, dar şi în print („Libertatea”).

„Campania pe care am lansat-o în această primăvară este un recurs la tradiţie şi folclor, o cale prin care încercăm să le readucem aminte oamenilor că de-a lungul timpului au trecut prin greutăţi şi mai mari decât datoriile – o problemă care poate fi rezolvată astăzi prin dialogul cu reprezentanţii companiei de colectare a creanţelor”, a spus Tomasz Ignaczak, director general KRUK România.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii