Cautare




, Contributor

SmallBusiness |
|

SNSPA provoacă studenții să intre în afaceri

business-flier.jpg
Facultatea de Management din cadrul cadrul Şcolii Naţionale de Studii Politice şi Administrative (SNSPA) lansează The Great Business Challenge, un concurs naţional care se adresează tuturor studenților.

Astfel, tinerii înscrişi la o formă de învăţământ superior public sau privat (licenţă, master, doctorat), indiferent de specializarea urmată, pot participa la un concurs de proiecte originale de afaceri.

Scopul principal al concursului este de a dezvolta aptitudinile tinerilor în domeniul financiar, managerial şi de comunicare, prin propunerea unei abordări practice și provocatoare.

“Facultatea de Management din cadrul SNSPA doreşte să le ofere tinerilor prin concursul The Great Business Challenge un cadru prin care să interacţioneze direct cu mediul de afaceri în vederea dezvoltării lor profesionale. La finalul competiției participanții vor fi integrați în companii importante din domeniu și vor lua contact direct cu mediul de afaceri românesc”, declară reprezentanții instituției.

Proiectul inițiat de SNSPA  va pune la dispoziția studenților sesiuni de training prin care aceștia vor avea posibilitatea de de a înţelege mecanismul funcţionării unei companii, etapele realizării unui plan de afaceri, importanța cercetării de piață și a comunicării afacerii către public. Sesiunile de training se vor desfășura în două etape. Prima etapă include întâlniri cu profesori recunoscuți și cu specialiști din domeniul bancar, financiar, educațional și din domeniul comunicării. A doua etapă a trainingului presupune întâlniri cu reprezentanți ai companiilor partenere.

Înscrierea participanţilor se face în echipe de patru persoane prin completarea formularului de concurs disponibil online pe site și trimiterea acestuia până pe data 20 februarie.

The Great Business Challenge se desfăşoară în perioada ianuarie – martie 2013. Echipele finaliste vor câștiga internshipuri la companiile partenere și alte premii.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii