Cautare




, Contributor

Educaţie |
|

Smartree, afaceri cu 33% mai mari în primul semestru 2016

Smartree, companie de externalizare a proceselor de HR, a obținut o cifră de afaceri de aproape 5,5 milioane de euro (24,65 milioane lei) în primul semestru al anului, în creștere cu 33% comparativ cu perioada similară a anului trecut, informează firma printr-un comunicat de presă.
Adrian Stanciu, CEO Smartree

Avansul business-ului s-a datorat, pe de o parte, cererii în creștere de soluții pentru optimizarea proceselor interne din partea companiilor locale, în primul trimestru, și pe de altă parte, solicitărilor tot mai multe pentru munca temporară și payroll, cei doi piloni de creștere în al doilea trimestru.

”În al doilea trimestru, avansul cel mai mare a fost înregistrat de segmentul de muncă temporară, un trend resimțit la nivelul întregii piețe, datorită economiei tot mai dinamice în ansamblu. Atât companiile, cât și angajații au început să profite din ce în ce mai mult de flexibilitatea oferită de acest regim de muncă”, declară Adrian Stanciu, CEO Smartree.

Astfel, dacă primul semestru al anului 2015 a înregistrat o creştere de sub 10% faţă de perioada similară din 2014, anul acesta munca temporară a avut o contribuţie mai mare în business-ul Smartree, raportând o majorare de 40% la nivelul primului semestru, faţă de primele şase luni din 2015.

Citește și: Raiffeisen Bank, profit mai mic cu 12 mil. euro în primul semestru 2016

Un alt serviciu foarte solicitat în special în al doilea trimestru a fost cel de payroll, segment care a înregistrat  o creștere de 15% în business-ul companiei, în prima jumătate a anului, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

În ceea ce privește perspectivele pentru a doua jumătate a anului, reprezentanții Smartree se așteaptă în continuare la creșteri importante pe toate liniile, dar mai ales pe zona de muncă temporară.

În 2015, Smartree a înregistrat o cifră de afaceri de 9,6 milioane euro, cu 15% mai mult decât în 2014. Creşterea a fost susţinută de atragerea de clienţi noi din industrii precum pharma, servicii, producţie, retail, agricultură, petrol şi gaze. Anul acesta, compania a atras şi clienți noi, care activează în domenii precum medical, pharma, servicii, producţie, retail sau agricultură.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii