Cautare




, Contributor

SmallBusiness |
|

Small business în online: cum au transformat câțiva antreprenori români pasiunile în afaceri

online shopping
Tot mai multe idei de afaceri încep să prindă contur în online. Dacă în piața de electronice sau fashion acest gen de business a explodat în ultmii ani, antreprenorii cu planuri mărețe ne arată că încă mai sunt nișe foarte puțin exploatate, dar cu potențial

 Pasionați de ceaiuri și cafea, Cristi Strănutu și Cosmin Niculescu au hotărât să lanseze un magazin online care să pornească de la aceste pasiuni. În scurt timp ideea lor s-a tranformat în plan de business și într-un an Maya Tea&Coffee a  început să vândă primele produse.

Pe siteul lansat de curând se găsescpeste 100 de ceaiuri, 20 de tipuri de cafea premium și 8 sortimente de ciocolată caldă, băuturi alese cu grijă și aduse din toate colțurile lumii. Mai mult, magazinul vine cu o ofertă specială, fiind primul magazin online de ceaiuri unde poți să îți faci abonamente. Cei care doresc să se aboneze pot să aleaga din 60 de varietăți de ceaiuri, împărțite pe cinci categorii. Prețurile abonamentelor sunt între 155 și 169 de lei, în cazul abonamentelor pentru 12 luni, iar prețurile abonamentul de șase luni sunt de 85 și 95 de lei.

,,Aprovizionarea se face de la comercianți de ceaiuri și cafele cu tradiție de cel puțin 150 de ani. Ceaiurile și cafeaua sunt aduse din Germania, accesoriile le importăm din Franța și ciocolata calda este adusă din Italia”, explică Cristi Strănutu.

Vezi care sunt tendințele pentru start-up-uri în 2014

Investiția inițială în această afacere a fost de circa de 30.000 de euro, iar fondatorii ei estimează că primul an le va aduce vânzări de circa 50.000 de euro. Deocamdată, de afacere se ocupă doar cei doi fondatori, dar ei anunță că începând cu luna februarie sunt în căutare de angajați pentru că vor începe să lucreze la extinderea în offline a afacerii.  

Printre principalii competitori ai Maya Tea&Coffee se numără magazinele online Demmers Tea, Green Tea, Kulhar sau Tashi.

Tot din fascinația pentru o lume fantastică, dar de data această nu din tărâmul papilelor gustative, ci a jocului și a copilăriei a apărut și ideea de business a lansării unui magazin online de jucării educative.

Vezi cum arată un nou model de business pentru cafenele

Mansarda Copiilor și-a început activitatea în luna septembrie a anului trecut și a presupus o investiție inițială de 10.000 de euro. 

Oferta de produse a site-ului se concentrează în principal pe jucării cu potențial de încurajare a dezvoltării cognitive și motrice a copiilor. În secundar, oferta include produse pentru bebeluși, mobilier, cărucioare și accesorii pentru școală.

Implementarea proiectului online a durat șase luni și a pornit din inițiativa celor doi investitori, Alina și Alexandru David.

,,Am gândit Mansarda Copiilor ca un sprijin pentru părintele modern: pe de o parte, o modalitate de a economisi timp, pe de alta, posibilitatea de a oferi celor mici jucării care să le asigure o dezvoltare armonioasă”, spune David Alexandru.

Cei doi antreprenori plănuiesc și ei să investească în deschiderea unui spațiu fizic pentru Mansarda Copiilor.

,, Aici, vor avea loc evenimente în cadrul cărora copiii vor putea testa jucăriile, iar părinții vor putea împărtăși din experiența și provocările lor”, spun reprezentanții companiei.

Valoarea totală a investiției se va situa în jurul sumei de 100.000 de euro.

Printre furnizorii magazinului online se numără branduri ca Lego, Janod, Inglesina, Vilac sau Jeujura.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii