FacebookTwitterLinkedIn

Anul trecut, Skol a decis să treacă în rândul berilor care respectă întrutotul o rețetă autentică, oferindu-le consumatorilor săi gustul berii cu 100% malț și fără mălai.

În acest an, Skol își reafirmă angajamentul pentru calitate și autenticitate, printr-o campanie-manifest împotriva compromisurilor de orice fel.

Pornind de la realitatea că, în multe ocazii, consumatorii sunt puși în situația de a face rabat de la adevăratele lor standarde de calitate, noua campanie Skol aduce în atenția acestora importanța valorilor autentice. Rețeta berii Skol devine, astfel, un reper pentru toți cei care, indiferent de posibilități financiare sau de statut, își respectă dreptul la calitate.

Campania din acest an – „Din respect pentru bere, din respect pentru tine” – aduce pe agenda publică un manifest deschis împotriva compromisurilor de orice fel și, totodată, o revoluție pe piața berii pentru democratizarea calității.

Roccos Cosmatos, Vice-Presedinte Marketing – URBB, a declarat: „Credem că la final de zi, toți cei care luptă pentru un viitor diferit merită să ciocnească o bere făcută exact după aceleași principii cu ale lor. 100% malț înseamnă calea cea grea, dar și calea adevarată. Skol se face după o rețetă autentică, fără mălai, deci fără compromisuri și nu pe calea ușoara; și aceasta înseamnă respect pentru bere și pentru băutorii ei.”

Spotul TV susține mesajul campaniei printr-o serie de scene desprinse din viața reală, în care oameni obișnuiti sunt nevoiți să accepte compromisuri sau să nu primească tot respectul cuvenit. Morala devine evidentă pentru oricine privește aceasta poveste: cu toții merităm respect și calitate, indiferent de statutul social.

Campania de comunicare realizata de Publicis Romania conține execuții TV, componentă de digital și comunicare in-store.