Cautare




, Contributor

Bunuri de consum |
|

Skol cu 100% malţ, o nouă campanie naţională

bere7.jpg
Folosind reţeta originală a berii şi ingrediente naturale, Skol dă startul unei campanii naţionale de imagine a brandului, care subliniază prospeţimea şi gusutul autentic. 

Rețeta berii autentice Skol are ca ingrediente doar malț, hamei, apă și drojdie, care oferă o puternică savoare de bere, o aromă autentică şi o spumă consistentă. Pentru noul Skol, s-a renunţat total la folosirea oricăror alte ingrediente care nu fac parte din rețeta autentică și tradițională de fabricare a berii. În plus, berea Skol cu 100% malţ este filtrată la temperaturi controlate sub zero grade, proces care atribuie produsului puritate şi prospeţime.

Lansarea noului produs se bucură de o campanie naţională, care se va derula sub deviza „Skol, 100% malț. Mai bere nu se poate!”, începând cu 26 aprilie 2013 și beneficiază de o comunicare integrată.

La baza noilor spoturi de promovare se află o poveste specială, menită să anunțe pe cât de clar, pe atât de creativ faptul că Skol se face cu 100% malț, într-un mod repetitiv care amuză audiența și face mult mai memorabil noul mesaj al mărcii. Acest spot beneficiază de două execuții TV, denumite „La Mulți Ani” și „Karaoke. Acțiunea se petrece într-un bar, acolo unde consumatorii Skol se bucură de o bere bună alături de prieteni și se distreaza împreună, urmărind un meci de fotbal, cântând la karaoke, sărbătorind aniversarea unuia dintre ei sau doar stând de vorbă însoțiți de berea Skol. Filmarea este cu atât mai spectaculoasă cu cât cei peste 30 de actori s-au coordonat perfect împreună cu echipele de producție pentru filmarea single-shot a spoturilor de 30” secunde.

Campania „100% malţ” a inclus și o schimbare la nivelul ambalajului, iubitorii mărcii Skol putându-se bucura de nouă înfăţişare a sticlelor de 0,5L și a celor de plastic –  1L, 2L PET, precum şi a dozelor și ambalajelor secundare precum six-pack-ul de doză. Noul ambalaj poartă semnătura unui design proaspăt, special adaptat conceptului creativ, menit să aducă mai multă personalitate prin tipul logo-ului şi prin identificatorii puternici ai mărcii: culoarea roşu marchează gustul plin, în timp ce verdele evidenţiază, alături de imaginea spicelor de orz, naturaleţea ingredientelor produsului.

”Skol în 2013 iese în evidență în segmentul său de piață prin avantajele competitive și inovațiile aduse atât în rețeta, cât și în imaginea mărcii. Aceste noutăți, dezvoltate original de echipa de creație, nu fac decât să ofere consumatorilor beneficii suplimentare precum un produs autentic, o bere cu 100% malț, filtrată la temperaturi sub zero grade, care sunt o garanție a calității și gustului.” a declarat Roccos Cosmatos, Vice-Președinte de Marketing URBB.

URBB este unul dintre cei mai mari producători de băuturi de pe piața locală, fiind prezent pe piața berii, a băuturilor răcoritoare şi pe cea a apelor minerale. Portofoliul companiei cuprinde exclusiv mărci premium: pe piața berii mărcile Skol, Tuborg, Carlsberg, Holsten, Guinness şi Kilkenny, Granini pe piața băuturilor răcoritoare, si marcă de apă minerală Bilbor.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii