FacebookTwitterLinkedIn

Aplicațiile acoperă toate aspectele legate de managementul performanței salariaților, se adaptează specificului fiecărei companii și contribuie, într-un mediu controlat, la eficientizarea activităţii companiei. Soluțiile asigură eliminarea erorilor umane, și, fiind salvate online, previn pierderea, furtul sau distrugerea informațiilor prețioase despre angajați în urma unor accidente sau calamități naturale.

Cele două aplicații dezvoltate de Siveco ajută profesioniștii HR să efectueze evaluarea tuturor angajaților cât mai repede și într-o manieră sigură, în acord cu normele și reglementările interne și cu legislația în vigoare. Acestea oferă mobilitate și flexibilitate în utilizare, putând fi accesate și de pe dispozitive mobile de către managerii din companiile private sau publice, din orice domeniu de activitate.

Aplicațiile de management al performanței angajaților funcționează în arhitectura on-premises și Cloud, potrivit lui Ștefăniță Ghiță, director dezvoltare Siveco Applications, și oferă mobilitate maximă utilizatorilor.

În Cloud, datele privind angajații sunt gestionate la nivel central și pot fi accesate online de toți utilizatorii autorizați, de pe orice dispozitiv mobil.

„Astfel, compania nu mai este nevoită să investestească în componente hardware, servere dedicate sau în servicii de mentenanță. În plus, informațiile pot fi accesate online, oricând și de oriunde, eliminând nevoia de a fi printate pe hârtie”, explică Ștefăniță Ghiță,  SIVECO Applications.

Până în prezent, Siveco România a implementat peste 3.500 de proiecte informatice clienților săi locali, precum și din alte țări ale Uniunii Europene, Orientul Mijlociu, Africa de Nord şi spaţiul Comunităţii Statelor Independente.