Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Situație dramatică pe piața televiziunilor de sport: audiențe aproape de zero în luna aprilie

În aprilie, a doua lună de pandemie, televiziunile de sport au rămas fără telespectatori. Obligate să difuzeze programe în reluare, pentru că toate competițiile sportive sunt suspendate din cauza crizei medicale COVID-19, televiziunile de sport au avut în total de cotă de piață (de vizionare) de 0,64% pe targetul național, respectiv 0,74% în urban.
 aboneaza-te
bere televiziune

În februarie 2020, când începuse sezonul fotbalistic, DigiSport 1, liderul nișei de sport, a avut o audiență de 74.000 de telespectatori pe minut, la nivel național, ocupând locul 9 în topul general al televiziunilor. În aprilie, a doua lună de pandemie, televiziunea a avut un rating de 8.000 de persoane pe minut pe național. O scădere dramatică de care suferă întreaga nișă de sport.

Eurosport 1 avea în ianuarie, când s-a desfășurat Australian Open, un rating mediu de 23.000 de telespectatori pe minut, conform măsurătorilor Kantar Media. În aprilie, televiziunea deținută de Discovery a înregistrat doar 4.000 de persoane pe minut (toată ziua).

Cele 9 televiziuni de sport cuprinse în sistemul de măsurare Kantar Media au avut o cotă de piață (de vizionare) de 0,64% la nivel național, valoare apropiată televiziunii pentru copii Minimax (0,65%). În urban, cota de piață a fost de 0,74%.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii