Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Site-uri cu cele mai mari audiențe pe timpul iernii

Site-uri stirileprotv.ro, olx.ro și realitatea.net au înregistrat peste un milion de vizitatori, în medie pe săptămână, în perioada 1 decembrie 2014 - 28 februarie 2015, potrivit Studiului de Audiență și Trafic de Internet (SATI), realizat de BRAT.
Internet-Marketing-Article1.jpg

Cea de-a doua livrare de date de audiență online pentru universul național a Studiului de Audiență și Trafic de Internet arată că trei site-uri au depășit pragul de audiență de un milion de vizitatori pe săptămână: stirileprotv.ro (1.184.000), olx.ro (1.103.000) și realitatea.net (1.004.000). Studiul național (urban și rural) a fost realizat pe un eșantion reprezentativ de 50.000 de persoane cu vârste în 14 și 74 de ani.

Pe următoarele poziții se plasează libertatea.ro (895.000 vizitatori / săptămână), cancan.ro (892.000) și gandul.info (846.000). Se observă că site-uri celor două tabloide aleargă „cap la cap” în cursa atragerii de vizitatori.

Site-ul televiziunii Pro TV a avut, în perioada analizată, o medie săptămânală de 704.000 de persoane la nivel național (locul 7), în timp ce site-ul televiziunii concurente Antena 1 (a1.ro) a înregistrat 526.000 de vizitatori, aflându-se pe locul 11 în topul general.

Pe de altă parte, site-ul vedetei Andreea Raicu (andreearaicu.ro) a realizat o medie săptămânală de 38.000 de vizitatori, în timp ce Teo Trandafir (teotrandafir.com), a înregistrat 13.000 de persoane.

Site-ul operatorului de comunicații mobile Orange (orange.ro) a obținut o medie de 246.000 de vizitatori pe săptămână.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii