Cautare




, Forbes Staff

Social media |
|

De ce sistemele specializate de retargetare sunt eficiente în publicitatea online

Companiile care își construiesc și dezvoltă o strategie online de promovare au multe opţiuni de luat în seamă şi una dintre opţiunile care câştigă teren este cea de publicitate programatică.
 aboneaza-te
social media

Potrivit Magna Global, cheltuielile în acest domeniu la nivel mondial, vor urca de la 14,2 miliarde de dolari în 2015 până la 36,8 miliarde de dolari în 2019, o creştere de 49% de la an la an. Până în 2019, metodele programatice vor reprezenta mai mult de jumătate din suma rulată în publicitatea online.

Cum se vor promova românii în mediul online, în 2016

RTB House, furnizor global de tehnologie de retargetare dinamică, detaliază câteva dintre cele mai importante motive pentru care sistemele de retargetare sunt utile și eficiente în actualul peisaj al publicității online.

La ediția Romanian EFFIE Awards 2016 se introduc dezbaterile moderate în procesul de jurizare

Retargetarea este folosită pentru campaniile de generare a vânzărilor ca acțiune pe termen scurt, cu scopul de a aduce utilizatorii care sunt în proces de cumpărare înapoi în site pentru a converti. Multe companii au ajuns să folosească sisteme de retargetare în strategiile pe termen lung, pentru a targeta utilizatori inactivi. Astfel, retargetarea le reamintește oamenilor de brandul clientului şi creşte interacţiunea acestora cu site-ul. Retargetările dedicate ajung, astfel, să ofere o flexibilitate foarte mare în strategiile de fixare a obiectivelor şi ajută la menținerea brandului în mintea clienţilor, astfel încât la următoarea achiziţie brandul promovat să fie prima opţiune.

Media și „the new communication era”

Un furnizor specializat va duce campania de retargetare la nivelul următor, pentru ca aceasta este implementată pornind de la specificul clientului. Bannerele ajustate pentru nevoile clientului de o echipă de specialişti vor avea o eficiență mai mare, având o integrare mai bună cu imaginea brandului său. În timp ce campaniile standard de retargeting sunt optimizate pentru volume mari de trafic, platformele specializate pot folosi, spre exemplu, algoritmi pentru o rată mare a conversiei. Toate aceste abordări pot duce chiar și la o dublare a rezultatelor per total ale activităților de retargeting. Analiza RTB House arată că majoritatea clienţilor au schimbat strategia de retargetare pentru a încorpora unelte specializate de retargetare după o campanie de testare. Odată cu această decizie, accesul la o bază cât mai mare de utilizatori se mărește. Majoritatea platformelor au acces la un număr foarte mare de utilizatori, dar cand comparăm reach-ul zilnic şi spaţiul publicitar disponibil, potenţialul de a ajunge la un utilizator într-un timp scurt este mult mai mare prin intermediul platformelor dedicate. Această strategie se traduce în campanii livrate mai eficient către grupuri și subgrupuri de utilizatori, sporind per total performanța campaniei.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii