Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Silviu Prigoană câștigă audiență cu muzică populară și manele

silviu_prigoana.jpg
Cu o audiență medie la nivel urban de 36.000 de telespectatori pe minut, televiziunea Etno TV, aparținând omul de afaceri Silviu Prigoană, domină nișa posturilor specializate în muzică populară.

În 2012, la nivel național, programele Etno TV au fost urmărite în medie de 83.000 de telespectatori pe minut. Etno TV este de departe liderul nișei și ocupă locul 13 în topul general al televiziunilor. În acest clasament, televiziunea lui Prigoană are o audiență mai mare decât TVR 2, OTV sau Antena 2.

Indicele reach a fost de 3.110.000 de persoane distincte care au urmărit cel puțin un minut programele Etno TV, superior canalelor Sport.ro, Pro Cinema sau Antena 2.

Revenind la nișa muzicală, pe locul secund în top s-a aflat Taraf TV, canal de manele și muzică de petrecere aparținând aceluiași Silviu Prigoană, cu o medie de 13.000 de telespectatori pe minut la nivel urban, respectiv 28.000 pe național. Favorit TV, televiziunea fraților Micula (grupul European Drinks&Food), a avut o audiență urbană de 11.000 de orășeni pe minut. În schimb, pe național, Favorit TV a stat mai bine decât Taraf  TV, fiind urmărit de o medie de 30.000 de persoane pe minut.

Canalul Mynele TV, al cărui proprietar este Costi Ioniță, a avut o audiență de medie de doar 3.000 de telespectatori la nivel urban.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii