Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Show-ul „Românii au talent” a cucerit publicul-comercial din mediul urban

sezonul_3_romanii_au_talent.jpg
Prima ediție din acest sezon a show-ului „Românii au talent” (Pro TV) a obținut un rating de 26,5% pe targetul 18 – 49 de ani, urban, superior edițiilor din anii trecuți: 18,5% în 2011 și 21,5% în 2012, notează BPN Blog în analiza media din săptămâna 11 – 17 februarie a.c. În această săptămână a crescut încărcarea televiziunilor cu publicitate.

Analiza BPN Blog arată că pe 15 februarie, vineri seara, mai mult de jumătate din telespectatorii targetului 18 – 49 de ani, la nivel urban, s-au  uitat la „Românii au talent”.

În săptămâna respectivă, Pro TV a înregistrat vârfuri de audiență cu filmele „X-Men! (11,8%) și „Titanic” (11,1%), „Inamicul public” (10,6%) și cu meciul Inter Milano – CFR Cluj (8,8%). De altfel, în top 10 programe cu cea mai mare audiență din săptămâna precedentă, programele Pro TV ocupă primele nouă locuri, pe treapta a X-a aflându-se o ediție a serialului „Suleyman Magnificul” (Kanal D).

Antena 1 a încercat să riposteze în sondaje cu „Te cunosc de undeva” (8,6%) și filmul „Grănicerul” (7,1% rating).

Încărcarea cu publicitate a stațiilor a crescut. Astfel, în intervalul orar 19:00 – 20:00, Antena 1 („Observator”) a avut o încărcare cu reclame de 98%, în timp ce Pro TV (Știrile Pro TV) a beneficiat de 88%. Alte încărcări cu publicitate în această oră de maximă audiență: Kanal D (97%), Realitatea TV (97%), TVR 1 (91%) și B1 TV (99%).

Unilever a fost clientul cu cel mai mare volum de puncte de audiență obținut în săptămâna respectivă: 2.908 GRP-uri. A fost urmat de de Procter&Gamble (2.405 GRP) și Studio Moderna (1.573 GRP).

Pro TV a livrat clienților publicitari 10.028 GRP-uri la nivel urban, iar Antena 1, 8.746 puncte de audiență. În urma celor două stații s-au situat televiziunile Kanal D (4.504) și Antena 3 (3.682).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii