Cautare




, Contributor

Sănătate |
|

Sfaturile lui Mika Häkkinen pentru şoferi

Caparo_T1.jpg
„Nu te urca niciodată la volan sub influenţa băuturilor alcoolice” este mesajul pe care l-a transmis şoferilor români Mika Häkkinen, ambsadorul Johnnie Walker.

Dublul campion mondial de Formula 1, Mika Häkkinen, aflat pentru prima dată în Bucureşti, a subliniat importanţa consumului responsabil de alcool, ca parte din campania globală a Johnnie Walker, „Join the Pact”. „Dacă reuşim să salvăm măcar o viaţă, este un mare succes pentru noi”, a spus ambasadorul Johnnie Walker.

“Join the Pact” este o campanie menită să încurajeze și să determine consumatorii, prin semnarea pactului, să își ia un angajament personal de nu se urca la volan sub influența alcoolului. Până în prezent, aproximativ un milion de oameni din întreaga lume au semnat pactul alături de Mika Häkkinen. În România, din momentul lansării campaniei, din luna aprilie, peste zece mii de consumatori au semnat pactul, atât prin intermediul aplicației interactive disponibile pe pagina oficială de Facebook Johnnie Walker Romania, cât și utilizând panourile “Join the Pact” expuse în ultimele două săptămâni în Băneasa Shopping City, alături de mașinile Caparo T1 și Vodafone McLaren Mercedes Formula 1.

“În calitate de șofer de Formula 1, știu cât este de important să deții controlul, mai ales atunci când te afli la volan. Dacă decizi să conduci după ce consumi alcool, nu vei mai avea control. Iar atunci când vrei să consumi alcool, este foarte important să ai alături de tine un șofer care și-a luat angajamentul de a te conduce în siguranță și a semnat pactul nostru”, a mai spus Mika Hakkinen.

Pentru a demonstra cât de important este consumul responsabil, Mika Häkkinen a făcut demonstrație la volanul mașinii Join the Pact Caparo T1, proiectată de creatorii mașinilor de F1, cu un propulsor V8 de 3,5 litri și 600 de cai putere, este una dintre cele mai rapide mașini din lume, ajungând de la 0 la 100 km/h în numai 2,5 secunde.

“Avem această campanie de şase ani şi mergem în ţări unde credem că putem face diferenţa, unde putem obţine un anumit grad de atenţie şi, evident, mai este şi faptul că România este o piaţă care creşte rapid pentru noi. Suntem foarte încântaţi de perspectivele pe care le oferă această piaţă şi există un interes deosebit pentru aspectele legate de consumul responsabil, aşa că a fost momentul oportun pentru a veni aici”, a spus pentru Forbes România, Ian Wright, Corporate Relations Director Diageo PLC.

Potrivit lui Ian Wright, „cota de piaţă pentru băuturile noastre spirtoase, în România, este de 20-25%. În ceea ce priveşte whisky-ul, cota de piaţă este 30% pentru Johnnie Walker şi J&B. J&B este foarte popular aici, cred că este a doua sau a treia cea mai mare piaţă din Europa pentru J&B, iar Johnnie Walker creşte şi el, dar nu facem calcule separate pentru cele două”.

Diageo, lider mondial pe piața distribuitorilor de băuturi premium și producătorul Johnnie Walker, alături de PPD România, partenerul exclusiv al Diageo pe piața din România, au dezvoltat campania Join the Pact, ca parte a angajamentului de a promova consumul responsabil de alcool.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii