FacebookTwitterLinkedIn

1. Acceptă că până și jobul ideal are părțile lui neplăcute. Pentru restul lumii pare evident că e nevoie de sacrificii pentru a obține ceva, dar generația Y a crescut auzind că munca înseamnă împlinire personală. Ce nu se spune este că pentru a ajunge la împlinire personală și fericire trebuie să treacă ceva timp și trebuie îndeplinite multe sarcini neplăcute. Și, chiar dacă munca ar trebui să fie distractivă, asta nu înseamnă că ea va fi mereu așa.

2. A angaja oamenii potriviți e ceva mult prea important pentru a fi făcut în grabă. Chiar și cei mai buni nu nimeresc decât în proporție de 70-80%.

3. Nu fii zgârcit cu talentele adevărate. Oamenii de valoare nu acceptă mai puțin, iar dacă tu, ca angajator, îți dai seama de valoarea lui reală, îl vei plăti cât merită.

4. Nu arunca banii. Dacă primul lucru despre care îți vorbesc candidaţii la interviu sunt bonusurile, uită de ei.

5. Nu spera să  te îmbogățești (prea repede). Privește totul ca o loterie, mai ales acțiunile.

6. Start-upurile sunt minunate pentru a experimenta, dar nu pentru a învăța lucrurile de bază. Nu e întotdeauna cel mai bun mod de a începe cariera.

7. Networkingul cel mai bun este cel care nu pare networking. Chiar dacă ești în căutare disperată de sprijin, nu sări  imediat asupra primului cunoscut ca să îi prezinți pitch-ul tău. E mai important să îți construiești relații solide.

8. Folosește puterea poveștii –pentru a convinge și pentru a te automotiva.

Tinerii care au oferit aceste sfaturi sunt  Steven Eidelman, cofondator Whistle, Lisa Falzone, CEO şi cofondator Revel Systems, AJ Forsythe, CEO şi cofondator iCracked şi Morgan Knutson, chief product designer Dropbox.