Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Sezonalitatea publicității la televiziuni: Realitatea TV

realitatea_tv_logo_gigantic_97572800.jpg
Volumul de audiență livrat de Realitatea TV, în primele șapte luni ale acestui an, a fost cu 35,3% mai mic decât cel din aceeași perioadă a anului trecut. Cea mai bună lună în publicitate a fost mai, deși bugetul de publicitate s-a situat cu 42% sub cel din 2012.

Publicitatea atrasă de canalul de știri Realitatea TV se află pe o pantă descendentă. În șapte luni, volum de audiență a fost de 16.867 GRP’30 pe targetul comercial (urban, 18 – 49 de ani), cu 35,3% mai mic decât cel de anul trecut. (Pe baza punctelor de audiență, clienții publicitari cumpără timpi de publicitate la televiziuni.)

În luna mai, Realitatea TV a furnizat 2.705 GRP’30 pe targetul comercial, cel mai bun volum din toată perioada analizată. Dar acest buget este mai mic cu 42% față de cel din urmă cu un an. Cei mai activi clienți publicitari în această lună au fost: Telemarketing (319 GRP’30 pe targetul comercial), Studio Moderna (250), Heineken (147,5), Reckitt Benckiser (146,7), Unilever (118) și Kraft Foods (107).  

O altă lună ceva mai bogată în publicitate a fost martie (2.631 GRP’30), dar și aceasta a fost mai slabă decât martie 2012 (scădere de 21%).

În fapt, livrările lunare de audiență ale televiziunii Realitatea TV au fost mai mici față de cele din 2012. Mai mult, luna iulie din acest an a fost mai săracă în publicitate decât ianuarie, o lună care, de obicei, are cele mai slabe încasări din tot anul. În iulie a.c., Realitatea TV a livrat 2.000 de puncte de audiență, cu 48,3% mai puțin decât în iulie 2012 și cu 8,9% mai puțin decât în ianuarie 2013.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii