Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Severina Pascu a fost promovată director și în Ungaria după ce Liberty Global a cumpărat Virgin Media

Severina-Pascu.jpg
Liberty Global a anunțat modificarea de la 15 august a managementului diviziei sale care activează în centrul și estul Europei, explicând mutările prin nevioa de a obține o cooperare regională mai bună, în cadrul companiilor din portofoliul său, după achiziția operatorului Virgin Media din Marea Britanie, notează Media Expres.

Noua structură din regiunea CEE îl are pe Betzalel Kenigsztein în rolul de Managing Director. Acesta a fost promovat de pe poziția de Managing Director al operațiunilor Liberty Global din Ungaria. El va fi subordonat lui Diederik Karsten, Executive VP al Global European Broadband Operations din cadrul companiei.

După ce a lucrat în cablul din Israel, Kenigsztein a fost cooptat în Liberty Global în anul 2004 pe funcția de Chief Technical Officer la UPC Netherlands. A devenit șeful UPC Ungaria în 2009.

La rândul său, Severina Pascu va prelua responsabilitățile lui Kenigsztein, adăugându-și rolul de Managing Director pentru UPC Ungaria, la acela existent de Managing Director pentru România. Pascu a lucrat în domeniul bancar înainte să vină în UPC România în anul 2008, pe funcția de director financiar și apoi a devenit directorul companiei în anul 2011.

„După cumpărarea Virgin Media, grupul Liberty Global a crescut semnificativ în mărime, având nevoie de o rebalansare a structurii de management,” se arată într-un comunicat al companiei. „Având în vedere că operațiunile continuă să beneficieze de pe urma economiei la scară mare din interiorul Liberty Global, această nouă prioritate va permite companiei să exploreze oportunități pentru o mai mare cooperare regională.”

 

Vezi care au fost veniturile UPC în România, în acest an.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii