
ING România: Serviciul Home’Bank funcționează momentan cu dificultate
„Serviciul ING Home’Bank este acum funcțional. Echipa tehnică ING va continua monitorizarea stabilității aplicației în zilele următoare, dat fiind traficul crescut înregistrat în perioada sărbătorilor”, au anunțat reprezentanții ING România.
Totodată, banca a programat o sesiune de actualizare a Home’Bank-ului în noaptea dintre sâmbătă spre duminică, în intervalul 00:00 – 03:00, când serviciul nu a fost disponibil.
„Aplicația de internet banking a companiei a funcționat intermitent pe parcursul zilei de ieri (n. red. – vineri, 15 decembrie). Clienții ING au fost informați constant cu privire la disponibilitatea serviciului și au fost în contact cu serviciul Call Center pentru realizarea unor operațiuni urgente. Problema tehnică identificată a fost în faza de logare în aplicația Home’Bank”, au precizat reprezentanții ING România.
Ei au subliniat că niciun alt serviciu ING nu a fost afectat, astfel încât clienții au putut face plăți cu cardul și au putut utiliza rețeaua de Self’Bank și ATM-uri în mod normal. Așadar, au putut face plăți online și la comercianți, au putut retrage sau depune numerar de la ATM-uri și au putut să își verifice conturile în Self’Bank.