
Serviciile de optimizare SEO profesionale ajuta deţinătorii magazinelor online să ajungă în topul căutărilor clienţilor pe motoarele de căutare. Optimizarea SEO este cea mai importantă modalitate prin care administratorii magazinelor online pot fi prezenţi în cea mai onoranta locaţie publicitară din lume, pe prima pagină organică Google. Pentru a obţine aceste beneficii, este nevoie de multă muncă, determinare, de creativitate şi de cunoştinţe, atât tehnice, cât şi business, într-un cuvânt de campanii de promovare SEO profesioniste.
Prezenţa online este unul din factorii cheie pentru vizibilitatea afacerilor online puternice şi de succes
Crearea unui magazin online este foarte importantă pentru administratorii care îşi doresc ca vânzările să crească, pentru cei care îşi doresc să beneficieze de o promovare optimă şi să întreacă din mai multe puncte de vedere concurenţa. Pentru că aceasta concurentă creşte de la o zi la alta, procesul de optimizare a magazinului online devine din ce în ce mai important, care trebuie executat în detaliu până în cel mai mic amănunt astfel încât afacerea să poată trece peste rivali şi să câştiga teren în lupta pentru primele poziţii în clasamentul Google.
Acţiunea de optimizare a magazinului online este realizabilă prin intermediul unei agenţii de publicitate care poate duce acest proces la nivelul următor, care deţine echipamente complete, software-uri şi aplicaţii specializate ce indică ariile în care sunt necesare îmbunătăţiri şi know-how-ul aferent unei optimizări complete.
Beneficiile optimizării SEO a magazinelor online
Creşterea vânzărilor într-un magazin online poate fi generată printr-o strategie de marketing intensă. Acţiunile de optimizare SEO a magazinelor online cu ajutorul unei agenţii specializate în acest domeniu ajuta clienţii să obţină următoarele avantaje:
– un trafic mărit şi o experienţă foarte prietenoasă pentru utilizatorii care doresc o experienţă plăcută când interacționează cu un magazin online;
– o conversie mărită, rata de conversie reprezentând persoanele ce devin clienţi în urma vizitei şi interacţiunii pe site. Pentru magazinele online din România, rata este de 1-2 %, ceea ce însemna că unul sau 2 vizitatori din o sută cumpăra un produs de pe site, însă rata se poate schimba, în funcţie de încrederea pe care o capătă utilizatorii în produsele şi serviciile oferite, experienţa pe care o au interacţionând cu site-ul, dar şi calitatea ofertei;
– eficientizarea campaniilor de marketing graţie aplicaţiilor de analiză şi de urmărire a datelor din mediul online, prin intermediul cărora agenţiile SEO pot indica sectoarele site-ului ce necesită îmbunătăţiri, care sunt paginile pe care vizitatorii petrec cel mai mult timp, dar şi durata medie petrecută de vizitatori pe site.
Cei mai importanţi factori de optimizare ai unui magazin online
Cei mai importanţi factori pentru optimizarea SEO a magazinelor online includ:
– structura de optimizare a magazinului online şi platforma pe care acest magazin este creată;
– designul magazinului online, care trebuie să fie profesionist, versatil şi adaptabil pentru diferite platforme;
– viteza de încărcare a magazinului online, care trebuie să fie mai mică de 2 secunde pentru că utilizatorii să beneficieze de o interacţiune cât se poate de rapidă;
– navigarea inteligenta graţie designului receptiv, intuitiv şi uşor de realizat;
– platformă de plată integrată şi optimizată la zi, sigură şi eficientă;
– comunicarea eficientă cu publicul. Pentru îmbunătăţirea serviciilor, este importantă obţinerea unui feedback corespunzător de la clienţi.