Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Serialele indiene și coreene au conservat audiența lunară a televiziunii Național TV

national_TV.jpg
Național TV, televiziunea oamenilor de afaceri Ioan și Viorel Micula, a încheiat luna aprilie pe locul șase în topul audienței generale la nivel urban, la egalitate cu Prima TV, dar înaintea canalelor TVR 1, Disney Channel, România TV și B1 TV. Serialele indiene și coreene au atenuat scăderea audienței datorate sezonului cald.

Televiziunea generalistă Național TV a înregistrat în luna aprilie o audiență medie de 77.000 de telespectatori pe minut (0,74% rating urban, all day), conform măsurătorilor Kantar Media. Față de luna martie, audiența stației a pierdut doar 5.000 de telespectatori. Această pierdere minoră a făcut ca Național TV să ocupe locul șase în topul audienței generale, înaintea canalului public TVR 1, care a suferit o scădere de 19.000 de telespectatori, și la egalitate cu Prima TV (pierdere de 15.000).

Programele care i-au ținut pe orășeni pe Național TV au fost serialele indiene și coreene. „Arsenalul” indian cuprinde „Culoarea fericirii”, „Dragoste dulce amară”, „Suflete pereche” și „Destine împlinite”. Grila este „întărită” cu serialele coreene „Destinul regelui” și „Profetul”.

La nivel național, televiziunea fraților Micula a avut o audiență medie de 151.000 de telespectatori pe minut (all day), sub audiența TVR 1 (166.000) și Prima TV (162.000).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii