Cautare




, Contributor

Servicii Financiare & Imobiliare & Auto

Reinventarea României |
|

Sergiu Mircea (Head of Marketing and Communication Banca Transilvania), Laurențiu Ion (Senior Digital Marketing Manager PepsiCo), Justyna Torres (eCommerce Director Carrefour), Horaţiu Vasilescu (CEO Teilor Fine Jewellery) și Robert Berza (General Manager Fashion Days Group) au discutat despre cum a modificat pandemia comportamentul consumatorilor

În cadrul emisiunii #reinventarearomania, cinci lideri din diferite domenii au discutat despre cum a modificat pandemia comportamentul consumatorilor și fac previziuni despre cum va arăta segmentul de retail în perioada post-pandemie.  
Reinventarea României

Sergiu Mircea, Head of Marketing and Communication Banca Transilvania, spune că au fost niște schimbări destul de importante în ultimele trei luni, iar dacă unele puteau fi prevăzute, la altele nici nu se puteau gândi. Una dintre cele mai evidente schimbări este accelerarea migrației către tranzacții digitale.

În plus și anumite segmente critice din România și din alte țări și-au dovedit reziliența pe perioada pandemiei, ceea ce va induce niște modificări în atitudinea clienților față de sectoare precum retail sau bancar, pe termen lung. “Au dovedit că pot să funcționeze în condiții extreme”, spune el. Mai exact, “clientul se va uita la aceste sectoare ca la niște sectoare de care depinde”. Citiți restul declarațiilor aici.

Pandemia COVID-19 a produs schimbări și în comportamentul consumatorilor, iar oamenii se uită mult mai atent pe ce își cheltuie banii.

Companiile au fost luate prin surprindere de venirea crizei și au trebuit să se adapteze din mers la situația actuală. Astfel, Laurențiu Ion, Senior Digital Marketing Manager PepsiCo România, spune: “pandemia a fost o oportunitate, dar și un dezavantaj, pentru că a fost o perioadă pentru care nu ne antrenaserăm deloc, din niciun punct de vedere”. Mai multe detalii aici.

Justyna Torres, eCommerce Director Carrefour România, consideră că ofertele online existente au determinat clienții să aibă mai multe cerințe în ceea ce privește beneficiile unui produs, iar satisfacerea consumatorilor este principalul obiectiv pe care o companie trebuie să se axeze.

De asemenea, pandemia a determinat și o scădere a activității de cumpărare, iar oamenii au devenit mult mai precauți cu cheltuielile. Mai exact, au început să se uite la preț, iar în perioadă de criză strategiile de preț au devenit foarte relevante.

“Oamenii sunt conduși de promoții, discount-uri și vor alege în funcție de preț”, spune Justyna Torres. Restul declarațiilor pot fi citite aici.

Horaţiu Vasilescu, CEO Teilor Fine Jewellery, spune că, la nivelul companiei, erau în proces de digitalizare încă de dinainte de începerea pandemiei și că a fost necesar doar să își construiască o prezență în spațiul virtual.

În plus, acesta consideră că agilitatea ar trebui să caracterizeze o afacere, iar principalul focus în cadrul companiei a fost interacțiunea cu clienții.

“Ne-am bucurat foarte mult să observăm că majoritatea clienților cu care am interacționat în online aveau deja o legătură cu brandul prin interacțiunea din magazine și asta i-a convins să cumpere și în online produse mai scumpe”, spune Horaţiu Vasilescu. Ce a mai declarat CEO-ul Teilor Fine Jewellery poate fi citit aici.

Robert Berza, General Manager Fashion Days Group, conturează câteva idei despre cum s-a schimbat comportamentul consumatorilor în ultimele trei luni și ce tendințe se vor păstra în viitor.

“Sunt lucruri care s-au schimbat foarte tare și sunt lucruri care nu s-au schimbat deloc”, spune el. Continuarea articolului poate fi regăsită aici.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii