Cautare




, Contributor

Modă |
|

Serena Williams, în noua campanie de promovare a brandului de încălțăminte Stuart Weitzman

„Femeile sunt cele care dau speranță și readuc optimismul în comunitățile din care fac parte”, este mesajul pe care producătorul de încălțăminte Stuart Weitzman îl transmite în noua sa campanie de promovare prin intermediul Serenei Williams, ambasadoarea brandului.  
 aboneaza-te
Serena-Williams-Stuart-Weitzman-feature-1598x900

După ce Serena Williams și Stuart Weitzman, un producător de încălțăminte foarte apreciat, în special de către celebrități, în Statele Unite ale Americii, și-au anunțat colaborarea în luna mai a acestui an, jucătoarea de tenis prezintă acum colecția pentru sezonul toamnă / iarnă 2020 a brandului american. Serena o înlocuiește astfel pe Kendall Jenner, cea care a fost imaginea Stuart Weitzman timp de câteva sezoane. Celebra jucătoare de tenis transmite în acest demers frumusețea și puterea, speranța și optimismul – valorile esențiale ale brandului. Cea mai ieftină pereche de pantofi din noua colecție costă câteva sute de euro.
La 38 de ani, Serena Williams se află pe locul 9 îi ierarhia WTA și are în palmares 23 de titluri de Grand Slam. Sportiva ocupa anul trecut locul 80 în Topul celor mai bogate femei din SUA, realizat de revista Forbes. Cariera în tenis i-a adus premii în valoare de 88,6 milioane de dolari, dar sportiva a investit în diverse afaceri care i-au sporit considerabil veniturile. Doar în ultimii ani a investit în 34 de startup-uri, și-a lansat propriul brand de haine și este unul dintre acționarii minoritari ai c

lubului de fotbal american Miami Dolphins.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii