Șerban Alexandrescu face parte din prima generație de oameni de creație din industria publicității românești. Absolvent al Academiei de Teatru și Film București, secția scenaristică (promoția 1994), Alexandrescu a intrat în publicitate în 1994, la agenției Graffiti BBDO. Mulți colegi de-ai săi de facultate, printre care Lucian Georgescu, Alexandru Maftei, n-au avut posibilitatea să facă filme în aceea vreme, pentru că nu exista o producție de filme românești. Astfel încât, această generație de absolvenți ai Academiei s-a avântat cu toată energia în publicitate, un domeniu aflat în acei ani în plină dezvoltare.
După ce a muncit la agențiile Young & Rubicam (director de creație) și Tempo Advertising (copywriter), Șerban Alexandrescu a fondat, împreună cu doi parteneri, agenția Headvertising, subintitulată la acea vreme „salon de creație”.
Headvertising a rămas în cei 17 ani de la înființare o agenție independentă, cu un spirit liber, imprimat de directorul ei de creație. La început anilor 2000, când industria de publicitate punea mare preț pe creativitate (imaginație, fantezie, umor), Headvertising a fost în prima linie în impunerea unor abordări cu totul originale în publicitatea românească. Campaniile pentru Connex (actualul Vodafone) sau „Gazeta Sporturilor”, premiate la festivalul Ad’Or, au scris istorie în deceniul trecut.
Șerban Alexandrescu este una dintre vocile apăsate, avizate, tranșante și nonconformiste ale industrie de publicitate din România. „Tânărul furios” din urmă cu 17 ani și-a păstrat „furia” pozitivă a creației și în prezent.
Motto:
Dacă aș avea copii și aș afla că vor să intre în publicitate, i-aș bate de parcă ar vrea să fugă cu circul. Pe cuvântul meu! Publicitatea e mai rea decat fumatul, dă dependență și este molipsitoare. (interviul „Capital”, anul 2000)