Cautare




, Contributor

Sunt redactor Forbes Romania, coordonator al proiectului Forbes 50 cele mai influente femei din România, scriu despre cariere, educație și servicii medicale.

Bunuri de consum |
|

Senso Ambiente a investit 300.000 de euro într-un show-room din București

shutterstock_dus_obiecte_sanitare.jpg
Senso Ambientea deschis un nou show-room în Bucureşti, oraşul care atrage 35 % din vânzările firmei. 

Importatorul şi distribuitorul de obiectele sanitare Premium, Senso Ambiente, a investit 200,000 de euro în reconstruirea şi amenajarea amenajarea unui show-room şi 100,000 de euro în produsele expuse. Showroom-ul din Calea 13 Septembrie  se adresează mai ales profesioniştilor (arhitecţi, instalatori, firme de design)  şi reţelei de parteneri SensoAmbiente, revânzători la nivel naţional.

În primele cinci luni din 2013 Senso Ambiente  a avut o creştere de 10%, comparativ cu 2012, potrivit declaraţiilor lui Virgil Lixandru, Director de Marketing şi Vânzări, care vizează extindereareţealei de dealeri, dar  cu precauţie. Piaţa totală de de materiale de construcţii a scăzut cu aproximativ 20%. Cu toate acestea, în 2012 cifra de afaceri a firmei a fost de aproximativ 2 milioane de euro, în creştere cu 38 %.

Potrivit datelor funizate de catre dealerii Senso Ambiente din Bucureşti şi din ţară, Bucureştiul atrage 35 % dinvânzările Senso Ambiente şi reprezintă astfel zona cu cel mai mare potenţial de creştere în domeniul obiectelor sanitare şi mobilierului de baie premium.  Conform datelor companiei, consumatorul de produse sanitare premium  are un venit net de peste 700-800 de euro/lună, are peste 32 de anişi este dispus  să aloce între 2000 şi 4000 de euro pentru echiparea completă a băii.

Senso Ambiente este prezentă în peste 50 de oraşe din ţară, printr-o reţea de 70 de distribuitori şi 60 de magazine  mici. 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii