Cautare




, Contributor

Bunuri de consum |
|

Selgros România lansează prima campanie de imagine integrată

semi2.jpg
Lanţul de magazine cash & carry Selgros România a lansat prima campanie de comunicare, desfăşurată sub sloganul „Selgros. Merită”.

Pornind de la unul dintre cele mai mari avantaje pe care Selgros îl oferă clienţilor săi şi anume carmangeriile proprii, prezente în fiecare dintre cele 19 magazine, această campanie îi aduce companiei poziţionarea „tot ce conteazp, începând cu cea mai bună carne”.

Lansată la finalul lunii aprilie, campania este semnată de agenţia Propaganda, şi va fi comunicată pe mai multe canale media, de la TV la OOH, tranzit (branding autobuze), radio, digital, social media şi PR.

Direcţia strategică a campaniei a pornit de la ideeacă, oricât de puternică şi diferenţiatoare ar fi carmangeria în piaţă, în mod normal, oamenii nu merg la cumpărături numai şi numai pentru carne, mai ales atunci când este vorba de magazine de tipul cash&carry sau hypermarket. Când fac un drum până la un astfel de magazin, românii merg să îşi facă aprovizionarea cu de toate, printre produse numărându-se şi carnea.

Astfel, împreună cu agenţia, a fost creată o platformă de comunicare în care vedeta este carmangeria, acompaniată întotdeauna de alte produse din oferta Selgros. De aici şi poziţionarea “tot ce contează, începând cu cea mai bună carne”exprimată printr-o campanie susţinută de motive pentru care să vii la Selgros, plecând de la motivul principal – carmangeria proprie.

”Întreaga echipă Selgros este entuziasmată, mai ales că este prima campanie integratăa companiei noastre. Ne-am identificat imediat cu sloganul “Selgros. Merită.” pentru că defineşte foarte bine misiunea pe care Selgros o are pe piaţa românească, aceea de a oferi clienților servicii excelente care se traduc printr-un portofoliu bogat şi diversificat şi prin calitate înaltă, la preţuri avantajoase. Campania a fost creată în jurul carmangeriilor Selgros, de care suntem mândri și care sunt deja apreciate de clienţii noştri fideli. De aceea, ne dorim mult să le facem cunoscute tuturor celor care pun preţ pe calitatea produselor și a serviciilor.” spune Pia Krauss, Marketing Manager Selgros Romania.

Selgros Cash&Carry România este una dintre cele mai importante companii din comerțul românesc, deschizând aici 19 magazine începând cu anul 2001, când s-a lansat în România. Selgros face parte din grupul elvețian TransGourmet.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii