Cautare




, Contributor

Bunuri de consum |
|

Selgros renunţă la aspectul de hală şi creează mici pieţe

Investiţia pe care reţeaua de cash&carry a făcut-o în reamenajarea magazinelor din Băneasa şi Berceni se ridică la 6 milioane de euro, iar vânzările ar putea să crească cu până la 15%.
selgros.jpg

„După 13 ani de prezenţă pe piaţa din România, considerăm că este oportun să continuăm tranziţia către un nou nivel al experienţei de cumpărături pentru clienţii noştri. Procesul de remodelare a început la Iaşi şi va continua şi în anii următorii ani. Investiţia este una consistentă şi in final toate magazinele vor fi remodelate. Nu am decis care va fi următorul magazin. În medie, vânzările cresc cu 5-15% după remodelare”, a declarat Alexandru Vlad, directorul executiv al Selgros Cash&Carry România.

Primul magazin remodelat a fost cel din Iaşi, în anul 2013, iar acest proces a presupus trecerea de la modelul de culoare paralele, la modelul de “mini-pieţe” în interiorul magazinului, transformarea funcţională a zonelor principale, îmbunătăţirea sortimentaţiei şi un nou design. Remodelarea celor două unităţi Selgros a fost finalizată într-o perioadă de 4 luni, ambele magazine având program normal de funcţionare pentru clienţi pe durata lucrărilor.

“Dorinţa noastră este să acoperim toate oraşele cu peste 200.000 de locuitori. Mai sunt cateva pete albe pe hartă, pe care să le acoperim, dar nu suntem presaţi de timp”, a arătat Vlad.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii