Cautare




, Contributor

Social media |
|

Șeful Netflix spune că lucrul de acasă nu are avantaje

În timp ce mulți profită de beneficiile muncii de acasă, CEO-ul și fondatorul Netflix, Reed Hastings, nu este cel mai mare fan al acestei variante.
 aboneaza-te
Netflix profimedia-0103392156

În martie, Netflix și-a închis biroul de la Hollywood după ce se credea că un angajat a fost confirmat cu virusul COVID-19. Acest lucru a făcut ca interprinderea să se alăture unui număr de alți giganți tehnologici, inclusiv Facebook, Google și Twitter, care permit angajaților să lucreze de acasă, pentru a combate răspândirea virusului.

Cu toate acestea, deși mulți au vorbit despre beneficiile muncii la distanță – cum ar fi mai mult timp în familie și o productivitate îmbunătățită din cauza lipsei de deplasare – Hastings a spus că consideră că lucrul de acasă este „pur negativ”.

Într-un interviu acordat luni pentru The Wall Street Journal, întrebat dacă a văzut vreun beneficiu din faptul că are angajați care lucrează acasă, el a spus: „Nu. Nu văd niciun aspect pozitiv. A nu putea să ne întâlnim personal, în special la nivel internațional, este un negativ pur. Am fost foarte impresionat de sacrificiile oamenilor “.

În timp ce unele companii, cum ar fi Twitter, intenționează să adopte o configurare completă de la domiciliu chiar și după ce va fi dezvoltat un vaccin COVID-19, Hastings nu se așteaptă ca Netflix să urmeze exemplul. În schimb, el a declarat pentru WSJ că anticipează că multe companii vor avea angajați în birou patru zile pe săptămână și îi vor lăsa să lucreze de acasă o dată pe săptămână.

Dacă ar trebui să ghicesc, săptămâna de lucru de cinci zile va deveni patru zile la birou, în timp ce o zi este virtuală de acasă. Aș paria că acolo ajung multe companii ”, a spus el.

Chiar și pentru Netflix, însă, cheia pentru readucerea oamenilor la birou este un vaccin eficient. „Odată ce vom putea vaccina majoritatea oamenilor, probabil că vom fi din nou la birou”, a spus Hastings, adăugând că ar dura probabil șase luni după introducerea unui vaccin pentru ca acest lucru să se întâmple.

În ciuda opiniilor lui Hastings, Netflix a profitat de oamenii care petrec mai mult timp acasă. A câștigat încă 26 de milioane de abonați plătiți în primele șase luni ale anului, ceea ce a avut că venituri să crească cu 25% în al doilea trimestru la 6,15 miliarde de dolari.

Hastings a spus că Netflix a reluat producția în „o mare parte din Europa și Asia”, adăugând: „Speranța este că, până în septembrie și octombrie, putem obține cu adevărat – cu teste adecvate – mult mai multe rulări.”

Articol preluat Forbes.com.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii